27 kwietnia 2015

#260.

jabłkowe płatki ryżowe z bananem, masłem orzechowym i nutellą

12 komentarzy:

  1. O, jedno z moich ulubionych maseł orzechowych! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię i właśnie mi się o nim przypomniało. Ale zapas innych maseł sprawia, że prędko po te niestety nie sięgnę. I połączenie nuttella, banan i masło orzechowe jest niezawodne! :)

      Usuń
    2. moje też jedno z ulubionych :)

      Usuń
  2. Aż wstyd pomyśleć, że płatków z jabłkami jeszcze nie jadłam :o
    Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego masła nigdy nie jadłam, kiedyś usłyszałam, że jest niesmaczne i jakoś je omijam...Jednak to nie zmienia faktu, że połączenie PB + Nutella rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieki nie jadłam nutelli, ale takiej mi ochoty narobiłas, że zaraz pójde sprawdzić, czy mi brat coś zostawił :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam spróbować płatków ryżowych, wydają się być takie delikatne *.*

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię tego masła :P Ale i tak nie zmienia to fakty, że te kleksy wyglądają obłędnie *.*

    OdpowiedzUsuń