25 kwietnia 2015

#259.

budyniowe naleśniki z bananem i truskawkami

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystko co z budyniem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno ich nie jadłam... zbyt dawno :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że znów tu jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieki ich nie jadłam, muszę stworzyć takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Budyniowe *.* Aż mam ochotę w tej chwili wyciągnąć patelnię do naleśników... W najbliższym czasie konieczne do powtórzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, to są jedne z moich ulubionych naleśników :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak, jutro też jem naleśniki na śniadanie, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko, co budyniowe <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ja dawno nie jadłam naleśników! *o*

    OdpowiedzUsuń