29 stycznia 2015

#256.

gruszkowy pudding chlebowy z żurawiną

15 komentarzy:

  1. O mniam te smaki do mnie przemawiają *.* Chyba zrobię mogłabyś wstawić gdzieś przepis ? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 jajko, 1 łyżka syropu klonowego, mleko ok 0,5 szkl, gruszka starta na tartce. wszystko wymieszałam, maczałam kromki chleba tostowego i zapiekłam w piekarniku :)

      Usuń
  2. Nigdy nie jadłam... Zdradzisz przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie wygląda :), jeszcze nie robiłam puddingu chlebowego

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobny robiłam ostatnio :] Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam czasu przeważnie rano na takie wypieki, ale z racji zbliżających się ferii na pewno zrobię podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a właśnie myślałam nad puddingiem chlebowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. robiłam już z gruszką, przepyszny ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu zrobić taki pudding ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mnie fascynuje to danie, wygląda super :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wygląda imponująco a ja należe do osób, które "jedzą oczami" więc jak dla mnie danie jak najbardziej na tak <3

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest jedna porcja? :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń