20 stycznia 2015

#252.



Takimi słodkościami teraz sobie umilam dzień.

Wybaczcie nieobecność, ale to nie z mojej winy. Gdy już myślałam, że jest dobrze, to musiało się to popsuć. Znowu wylądowałam u lekarza, i znowu tysiące badań i nadal tkwię w puncie zero, gdzie nie wiem co mi dolega. Dwa dni to normalnie zwijałam się z bólu... w pracy, bo zwolnienia nie dostałam. Oczywiście, a kogo to obchodzi, że nie dasz rady, że cię boli [...] Wczoraj gdy straciłam pół dnia przed gabinetem lekarza to nareszcie to zwolnienie dostałam na trzy dni, zawsze coś. Odpoczywam w domu, ale ja naprawdę dziękuję za taki odpoczynek, gdy cały czas mam w głowie słowa lekarza "Wyniki są bardzo złe".
Dzisiaj czekam na kolejne wyniki badań. Jestem dobrej myśli, może to nic strasznego.




Kilka dni temu wznowiłam konto na ask.fm. Bo często prosicie mnie o jakiś przepis itp, a ja zbyt późno zauważę, albo zapomnę, więc jeżeli macie jakieś pytania to proszę pytać :)

12 komentarzy:

  1. Ja jednak ściskam kciuki mocno, żeby te wyniki nie były takie złe.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to dużo zdrowia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, żeby było lepiej! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka. To się samymi smakołykami raczysz :) Jak ja dawno nie jadłam chleba z masłem i miodem :) Do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej;3
    Mniam same pyszności^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana tak mi przykro! Trzymaj się jakoś i zdrowiej :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej kochana, trzymam kciuki, aby wszystko się ułożyło :*

    OdpowiedzUsuń
  8. trymam kciuki by wszystko się udało :***
    przepyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw śniadaniowy!:D
    Ech, zdrowia:(

    OdpowiedzUsuń
  10. chleb z masłem i miodem <3 trzymam kciuki! zapraszam: http://iluminatium-mundi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń