14 stycznia 2015

#251.

sypana kokosowo-owsiana szarlotka z malinkami


22 komentarze:

  1. Poproszę o przepis na to cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 łyżki płatków owsianych górskich, 1,5 łyżki mąki kokosowej, 1 łyżka wiórek kokosowych, 2 łyżki masła, 1 łyżka syropu klonowego. Do środka starłam jabłuszko i piekłam ok 20 minut. :)

      Usuń
    2. Dziękuję. Dziś zrobię:) Miłego dnia!

      Usuń
  2. Jak pieknie wyglada! Takie idealne sniadanie, i podoba mi sie bardzo dodatek kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sypaną szarlotkę robiłam kiedyś w wersji pełnowymiarowej. Twoja miniaturka jednak prezentuje się o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i jeszcze dodatkowo przepis na sernik z 11.12.2014 bym prosiła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, z tym będzie trudno bo nie pamiętam a robiłam "na oko" :(

      Usuń
  5. Szarlotka i do tego z malinami! Dogadzasz sobie :D
    Też proszę o przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slyszalam o sypanej, to z kaszy manny, tak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś piekę szarlotkę, narobiłaś mi smaka! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamo, aż w brzuchu burczy a przed oczami wiruje słodkie "zjedz mnie!" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak przepysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie wymiary ma ta foremka?

    OdpowiedzUsuń