10 grudnia 2014

Posumowanie blogowych mikołajek!

Postanowiłam podsumować nasze blogowe mikołajki, a, że większość osób było także za tym, to proszę bardzo, specjalnie dla Was dodaję dzisiaj ten post. Chcę jeszcze raz bardzo podziękować za wspólną zabawę, za fajowskie prezenty i za uśmiech, który na pewno u każdego pojawił się podczas otwierania swojej paczki. Dzięki! :*
Od każdej osoby skopiowałam zdjęcie jej prezentu, mam nadzieję, że każdy zgadza się na publikację tego zdjęcia? :) Mam nadzieję, że nasze Blogowe Mikołajki powtórzymy za rok!



Wiktoria robiła niespodziankę dla Marty :)

Navynut okazała się Mikołajem dla Sylwii :)

Natalia zrobiła prezent dla Dżasty :) 

Oliwia robiła niespodziankę dla Karoliny :)

Paczka od Karoli powędrowała do Tosi :)

Patrycja była Mikołajem dla Marty :)

Basia wylosowała Pam i to dla Niej robiła prezent :)

Paulina stworzyła paczuszkę dla Lukrecji :)

Paczka od Pam dotarła do Patrycji K :)

Paulina natomiast wylosowała naszego "rodzynka" Daniela :)

Julia była Mikołajem dla Edyty :)

Kasia zrobiła niespodziankę dla Barbarelli :)

Natomiast Karolina wylosowała Kasię :)

Paczuszka od Ewy powędrowała do Natalii :)

Patrycja K wysłała paczkę do Patrycji T :))

Tosia była Mikołajem dla Agnieszki :)

Ja wylosowałam Julię i to dla Niej zrobiłam paczkę :)

Marta robiła paczuszkę dla Basi :)

Marta okazała się Mikołajem dla Joasi :)

Niespodzianka od Ani pojechała do Pauliny :)

Barbarella robiła paczkę dla Wiktorii :)

Daniel zrobił niespodziankę dla Navynut :)

Dżasta wysłała paczuszkę do Aleksandry :)

Paczka od Sylwii powędrowała do Alicji :)

Wolfilles wysłała niespodziankę do Kamili :)

Natomiast Kamila zrobiła paczkę dla Agnieszki :)

Paczka od Agnieszki powędrowała prosto do rąk Oliwii :)

Aleksandra była Mikołajem dla Wolfilles :)

Cynamonowa wysłała paczkę do Ewy :)

Paczka od Agnieszki pojechała do Grety :) (zdj brak.)


Alicja okazała się być Mikołajem dla Karoli :)

Joasia zrobiła paczkę dla Ani :)

Lukrecja robiła niespodziankę dla Cynamonowej :)

Paczka od Grety powędrowała do rąk Pauliny :)

A Edyta była Mikołajem dla mnie :)

22 komentarze:

  1. Nigdy nie zapomnę tych Mikołajek, świetne przeżycie! Wszystkie prezenty są fantastyczne :) Jeszcze raz dziękuje za zorganizowanie tej akcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz wielkie dzięki za organizację tych Mikołajek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prezenty są cudowne!
    Wielkie dzięki za organizację akcji, to była świetna zabawa i mam nadzieję, że za rok znowu będę mogła brać w niej udział!:)

    Bardzo ciekawi mnie beżowy kubek z reniferami, pojawił się w dwóch paczkach... Wie ktoś może, z jakiego jest sklepu? Jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj znalazłam taki http://home-you.com/pl/kuchnia-kubki/167004839-kubek-happydeer-5901162311636.html

      Usuń
  4. większość z tych prezentów jest tak beznadziejna, że aż szkoda. Rozumiem że liczy się gest i takie tam, no ale niektóre osoby chyba nie powinny jednak brać udziału w takiej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komentarz to oczywiście mogła napisać tylko osoba ukrywająca się pod nickiem "Anonimowy". Zero kultury, totalne zero.


      Najważniejsze jest to, że osoby, które brały udział w tej zabawie są zadowolone, a takie komentarze jak Twój naprawdę mnie nie interesują. Żegnam.

      Usuń
  5. Jesteś moim Miszczem za zorganizowanie tej akcji :) Znów można było poznać wiele ciekawych blogów, które do tej pory gdzieś umknęły, a przecież są warte odwiedzania. Idea, pomysł, organizacja są nawet lepsze od samych prezentów, choć wydaje mi się, że wszystkie trafione, i podarowane od serca :)
    Dzięki raz jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz brałam udział w tej zabawie i nie spodziewałam sie, że okaże się tak super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! :) Czekam już z niecierpliwością na następny rok!

      Usuń
  7. Greta grubo ponad stowe wydala, szacun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję ze za rok powtórka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne podsumowanie świetnej akcji. Jeszcze raz dzięki za zorganizowanie i za paczkę dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja, miło było dziś wieczorem powspominać.. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. I podziękować Ci muszę za ten cudny kolaż, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masa fantastycznych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fantastycznie to zrobiłaś! :))
    super akcja i brawa dla organizatora :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja dziękuję za te Mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne podsumowanie, tyle fantastycznych podarunków!
    Bardzo udane Mikołajki i jeszcze raz dziękuję :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie tak zobaczyć wszystkie prezenty w jednym miejscu :) Jeszcze raz dziękuję za zorganizowanie akcji!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już można dodać i mój prezent!
    Cudowny pomysł, cudowna akcja, wspaniali ludzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dodaję jeszcze link do prezentu, który dostała dżasta
    http://dzastfood.blogspot.com/2014/12/139-spoznione-mikoajki.html
    :) dopiero teraz mogła go otworzyć

    OdpowiedzUsuń