19 grudnia 2014

#246 i mój wspaniały Mikołaj :)

cini minis truskawkowe z ciepłym mlekiem, chlebek z domowym kremem speculoos i masłem orzechowym


Myślałam, że dzisiaj już nie zdążę tutaj nic napisać, ani zjeść śniadania, ale udało się :) Jestem od rana w biegu, tylko dlatego, że jestem śpiochem i wolę dłużej pospać, niż wcześniej wstać i wszystko ogarnąć na spokojnie *.* Teraz wróciłam do domu, i za dziesięć minut uciekam do pracy, ale muszę, po prostu muszę się pochwalić moim prezentem jaki dostałam od najwspanialszego Mikołaja pod słońcem czyli Julii :)

Dziękuję Ci bardzo za tą cudną niespodziankę! 
Wczoraj wracam do domu, zmęczona (oczywiście) po pracy i słyszę "Mam dla Ciebie paczkę". Myślę sobie, jaką paczkę? Pierwsza moja myśl, że może od mojej siostry, no ale to by było bez sensu. Ale wystarczyło tylko moje spojrzenie na adres nadawcy i od razu się domyśliłam :) Byłam taka zadowolona, że nie mogłam doczekać się tego co zobaczę w środku. Naprawdę nie spodziewałam się takiej niespodzianki. Julia jesteś wielka. Wiedziałaś chyba dokładnie co lubię :) Dziękuję z całego serducha, ale naprawdę nie było trzeba :) Milion buziaków dla Ciebie! :*****
A mój chłopak powiedział tak "Widzę w twoich oczach tyle samo radości jak wtedy gdy dałem ci pierścionek" :D

Jeszcze raz dziękuję ♥

19 komentarzy:

  1. Jaka wspaniała paczka, a te pierniki wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej zazdroszczę <3
    a Śniadanko rewelacja .Też tak lubię i pieczywko i płatki ;3 mmm<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierniczki ozdobione na bogato :)
    Porywam tę kanapkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanie : 3 razy mniam !
    A niespodzianka cudowna, widać że pierniczki robione z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że niespodzianka mi się udała! :) Uwielbiam być Mikołajem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeej, rzeczywiście cudowny Mikołaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna ta niespodzianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka niespodzianka naprawdę cieszy i człowiek czuje się przez chwilę jak małe dziecko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę takiej paczuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale niespodzianka! i ta jej zawartosć *.*
    a tą kanapkę to ja porywam Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak ozdobionych pierników to jeszcze nie widziałam - na bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jacie, ale te pierniczki są śliczne! W ogóle zawartość całej paczuszki jest świetna!
    Śniadanie szybkie i proste, a bardzo smaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. te udekorowane pierniczki na końcu mnie zauroczyły!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ wspaniały Mikołaj Ci się trafił :) Dobrze, że są jeszcze na świecie takie osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne pierniczki :D Chciałabym tę radość zobaczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie wspaniałości! Zasłużyłaś :*** Ale mam teraz smaka na CiniMinis!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała niespodzianka! tyle dobroci i te pierniki! wypasione :D.

    OdpowiedzUsuń