7 grudnia 2014

#237.

sałatka, kanapka i papryka


Moi kochani, bardzo, bardzo, bardzo się cieszę, że wszyscy jesteście zadowoleni ze swoich mikołajkowych prezentów. Dziękuję za miłe słowa, ale uwierzcie, że to nie tylko moja zasługa tak fajnej akcji. Gdyby nie wy i wasza chęć udziału w tej zabawie, niczego by nie było :) Więc ja również Wam dziękuję za to, że tak dużo Was się zgłosiło chętnych i mam nadzieję, że widzimy się za rok (albo jeszcze wcześniej) w podobnej akcji. Całuję mocno :*


Wczoraj spotkałam jeszcze dwa razy Mikołaja :) Mama zrobiła mi fajny prezencik, no i oczywiście mój kochany A. Dzisiaj jemy razem śniadanie i mamy do załatwienia kilka ważnych spraw. Jedziemy podpisać umowę z salą, no i pogadać o Sylwestrze. Prawdopodobnie idziemy do lokalu, mam nadzieję, że tym razem będzie fajnie! Wczoraj już kupiłam sukienkę, za 32 zł (jestę hardcorę haha!!). Ale co tam, nawet jak w niej nie pójdę to nie będę żałowała. Kilka prezentów na święta też już mam, jestem happy :)

13 komentarzy:

  1. widzę swój ulubiony makaron w sałatce, pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo wspólne śniadania smakują lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka za 32zł? Gratulujemy zdobycia takiej okazji :D
    Taka kanapeczka nam się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie taką sukienkę upolowałaś ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tą akcję :):) Sukienka za takie pieniądze.....MEGA SZCZĘŚCIARA :) hehe muszę się wybrać z Tobą na zakupy :D może mi też się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja dalej nie mogę znaleźć sukienki :< szczęściara z Ciebie :)
    u mnie też jeszcze dwa razy Mikolaj zawitał hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja i tak jeszcze raz podziękuję, bo jest za co ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. prosta i jak smacznie <3 To my dziękujemy za akcje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo smacznie i prosto :) Lubię prostotę w każdym wydaniu!


    Zapraszam także do mnie :) http://latwe-sniadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak udało Ci się upolować sukienkę?! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję Ci za akcje, to był genialny pomysł i świetna zabawa! ;3

    OdpowiedzUsuń