6 grudnia 2014

#236 wspólne czekoladowe mikołajkowe śniadanie.

owsianka z kiwi i czekoladą


Wspólne czekoladowe śniadanie to jest to co lubię. A jak czekoladowe to... nie mogłam inaczej. Brzuchu wybacz! Ale przecież pierwszy raz na śniadanie zjadłam taką ilość czekolady... i niestety nie podołałam całej miseczce haha! Wizualnie miało wyglądać inaczej no ale, lubię to i tak <3


Wczoraj bardzo późnym wieczorem i ja otrzymałam moją paczkę. Jak zaczarowana chciałam otworzyć ją już w chwili gdy tylko wzięłam ją w ręce, ale stwierdziłam, że jednak zaczekam do dzisiejszego poranka. Moim Mikołajem była Edyta. Dziękuję bardzo za ten wspaniały prezent! Perełki właśnie mi się skończyły, a w najbliższym czasie będą na pewno potrzebne. :)

Jeżeli Poczta się nie spisała i ktoś nie dostał jeszcze swojego mikołajkowego prezentu to proszę o cierpliwość, mam nadzieję, że przesyłka do każdego dotrze prędzej czy później. Jestem z Wami na bieżąco, w razie problemów albo pytań możecie cały czas pisać na e-mail:
mikolajki2014@wp.pl


A tutaj paczka od mojego wspaniałego Mikołaja :)

30 komentarzy:

  1. Dziękujemy za zorganizowanie tej wspaniałej akcji! A jeżeli chodzi o prezenty, to masz wspaniały pretekst by coś dobrego upiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby nie twój pomysł i zaangażowanie w to wszystko, dzisiaj nikt by paczek nie rozpakowywał, także dziękuję też od siebie za to, co zrobiłaś dla blogosfery!
    trzy rodzaje czekolady w jednej owsiance? mamuniu.. *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękujemy za zorganizowanie akcji! Cudownie się bawiłam:)
    Świetne śniadanie, ile czekolady...!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne podziękowania! Gdyby nie Ty nie byłoby dziś tak magicznie w blogosferze! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bardzo dziękujemy za zorganizowanie tej akcji! Jesteś po prostu wielka :)
    Dużo czekolady na śniadanie, w sam raz na mikołajki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna akcja! Dziękujemy ci kochana! To takie miłe uczucie mieć takiego jeszcze jednego małego Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! Tyle razy, ile wspaniałych prezentów otrzymałam (ciasteczka potraktowałam jako jedną rzecz, skarpetki też ;)).
    Paczka bez dna, wszystkie rzeczy wspaniałe! Tyle radości! :) :* :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy dobrze policzyłam. Może jeszcze więcej tego było!
      DZIĘKUJĘ! Jesteś najlepszym Mikołajem! :)

      Usuń
  8. Dostałaś wspaniały zestaw do grudniowego piernikowania :)
    No i ta ilość czekolady - ja na pewno bym podołała :D
    Dziękuję za zorganizowanie akcji i przesyłam grudniowe buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile czekolady! :D Brzuch na pewno się nie obrazi :D
    Cudowną akcję stworzyłaś :) I mimo, że nie brałam udziału to dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo jakei cudowne prezent! dl aparwdziwej cukierniczki :) na pewno wszystko Ci się przyda :)
    tle cekoaldy w miseczce, ja bym była w niebie *.*
    jeszcze raz bardzo ale to baardzo Ci dziękuję za tą całą akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zorganizowanie akcji i za dołączenie się do czekoladowego śniadania :) Takie ilości czekolady z rana pięknie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ wspaniałe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle czekolady na śniadanie to my rozumiemy :D A perełki naprawdę fajnie wyglądają na ciasteczkach i pierniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokłony dla Organizatorki tej ekstra zabawy! :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie podziękowania za zorganizowanie tak cudownej akcji! :)
    Sama otrzymałaś fantastyczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny prezent ;) W ogóle, genialna inicjatywa...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki wielkie za zorganizowanie akcji, miałam mega frajdę dzięki Tobie! :*

    Piękny prezent, a jaki kolorowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z taką ilością czekolady owsianka musiała być pyszna :) I bardzo podobają mi się foremki gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Istnie świąteczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw do świątecznych wypieków :-).
    Dziękuję za zorganizowanie tak wspaniałej akcji, udało się doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za zorganizowanie cudownej akcji! :*
    Owsianka z czekoladą najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne prezenty, a śniadanie moocno czekoladowe! Tak lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ten pierniczek na kubek najlepszy! :)
    no i dziękuję też za świetnie zorganizowane mikołajki blogowe, spisałaś się na medal!

    OdpowiedzUsuń
  24. To ci dopiero czekoladowe śniadanie :D:D Super :) Prezenty bardzo fajne :D Będziesz miała czym przystrajać swoje przepiękne torty i pierniki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ło! Faktycznie czekoladowo xd Dzięki za świetną akcję! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że przesyłka przypadłą do gustu :) Dziękuję za super akcję!

    OdpowiedzUsuń