5 grudnia 2014

#235.

płatki kukurydziane z bananem


Bo gdy śniadanie, które miałam w planie nie wyjdzie - jem płatki.  Jestem już wtedy na tyle wkurzona, że nie chce mi się robić nic innego. W ogóle denerwuje mnie to sztuczne światło w kuchni, ale nie mam ochoty wynosić tych śniadań na drugie piętro tylko ze względu na zdjęcie (no ale za dwa lata to już będę miała swoją prywatną kuchnię, w całkiem fajnym miejscu, z dostępem do normalnego światła, doczekać się nie mogę ).
Straszny leń, gdy nie chodzi się do pracy...


Mikołajki już jutro!
Pamiętajcie, że jeżeli Poczta się nie spisała i ktoś dzisiaj nie dostanie swojej paczki mikołajkowej - niech czeka cierpliwie! Mam nadzieję, że KAŻDY prędzej czy później swój prezent otrzyma. Te osoby, które już mają przesyłkę proszę aby jutro przy śniadaniu pochwaliły się kto był ich Mikołajem i oczywiście co dostały :)

11 komentarzy:

  1. Wczoraj sobie przypomniałam o płatkach śniadaniowych, ale sięgnęłam po czekoladowe. Teraz mam ochotę na kukurydziane! :)
    Ja już paczkę otrzymałam, ale schowałam ją przed samą sobą, żeby nie otworzyć przed jutrem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się już doczekać tych mikołajek!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. aj tam od razu gdy nie wyjdzie - przecież płatki też są dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z cierpliwością czekam na paczkę, może jeszcze dojdzie :3
    swoją drogą płatki kukurydziane z bananem najlepsze combo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płatki kukurydziane na śniadanie to smak dzieciństwa :D Wtedy można było ich zjeść całą paczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko, jestem taka ciekawa Waszych jutrzejszych prezentów! Mam takie emocje! :D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wysłałam piorytetem, ale strasznie się denerwuję czy już doszła :/

    OdpowiedzUsuń
  8. moja paczuszka właśnie dziś doszła, ale czeka cierpliwie na fotelu na jutrzejsze śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też zawsze jem płatki gdy coś mi nie wyjdzie :D
    ja już mam paczkę, a moja paczuszka już też doszła ;)

    OdpowiedzUsuń