1 grudnia 2014

#231 omletto z serkiem.

omlet z waniliowego serka homogenizowanego, z twarożkiem, mandarynką i malinami



Nareszcie. Doczekałam się. Dwa tygodnie urlopu. Tak, tego potrzebowałam bardzo ♥ Będę nareszcie miała czas na przeczytanie książki (uzbierało się już siedem w kolejce), na upieczenie ciastek, zrobienie jakiejś granoli, obejrzenie filmu (kiedy ja ostatnio oglądałam telewizję? nawet nie pamiętam), na posprzątanie domu i wsłuchiwanie się w świąteczne piosenki ;D

A nasze blogowe mikołajki coraz bliżej i bliżej :)

15 komentarzy:

  1. Prosze podaj przepis na ten omlet... Wygląda wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam 1 jajko, mały waniliowy serek 140g, trochę proszku do pieczenia i mąkę 3 może 4 łyżki ;p i smażyłam na małym ogniu.

      Usuń
  2. Kolejna osoba kusi mnie dziś omletem! Z serka jest przepyszny! :))
    Tak już tylko 5 dni :>

    OdpowiedzUsuń
  3. No to udanego odpoczynku Ci życzę :) 7 książek w dwa tygodnie, to wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zazdrościmy urlopu :) Przydałoby się więcej czasu na robienie takich pysznych posiłków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Omlety z serka są przepyszne, kremowe i rozpływające się w ustach! Koniecznie muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. omlety na serku faktycznie mają taki delikatny posmak, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodko wygląda^^
    Odpoczywaj dobrze i smacznie !;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już się nie mogę doczekać sobotniego poranka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę doczekać się pokazywanych przez Was podarunków! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mandaryki i maliny, zima z latem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale delikatnie wygląda ten omlet!
    Nie mogę się już doczekać mikołajek, dawno się tak nie ekscytowałam 6 grudnia:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale swietmny klimat tu panuje na zdjeciu <3 !

    OdpowiedzUsuń