22 listopada 2014

mikołajki?


Przypomniały mi się blogowe mikołajki. Czy ktoś organizuje je w tym roku również? Polubiłam tą akcję, miło byłoby w tym roku zrobić znowu coś podobnego. Jeżeli chociaż kilka osób nie miałoby nic przeciwko to mogłabym się podjąć jej zorganizowania. Proszę o opinie pod tym postem. Mamy jeszcze trochę czasu, więc byśmy zdążyły :)

Wspomnę tylko o tym, że blogowe mikołajki to robienie sobie nawzajem małych prezentów, które muszą dotrzeć do adresata na czas 6 grudnia.

Piszcie co o tym myślicie :)


11 komentarzy:

  1. Miałam dokładnie taką samą rozkminę jakieś 2 dni temu, zorganizuj, byłoby cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem za tym! to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, również bym się skusiła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super by było gdybyś to zorganizowała :)

      Usuń
  4. ja uważam, że to super pomysł takie blogowe mikołajki i chętnie bym się dołączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo miły zwyczaj, jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli miejsce dla płci brzydszej jest dostępne, to z radością wcisnę na nie swoją sempiternę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dziś miałam zabrać się za organizację mikołajek :D bo czas nagli a nikt nie proponował podjęcia się tego zadania :D Widzę, że mnie wyprzedziłaś :D Ja z wielką chęcią wezmę udział w mikołajkowej zabawie :) bardzo miło wspominam tą akcję z tamtego roku :) Jak chcesz mogę Tobie pomóc w kwestii organizacji :)

    OdpowiedzUsuń