28 listopada 2014

#229. + blogowe mikołajki: lista i informacje :)

Ucieszyłam się bardzo gdy wczoraj rano odsłaniając rolety ujrzałam znowu śnieg. Już wiedziałam, że spacerkiem pójdę na miasto. Wszystko całkiem spoko... mały mróz, tylko trochę zmarzłam w nogi i ręce, a dopiero w drodze powrotnej, blisko domu zauważyłam, że jednak miałam w torbie rękawiczki. Wczoraj po raz czwarty upuściłam telefon i zadowolona mówię "gorsze upadki przeżył", ale cóż, najwidoczniej jak pech to pech, tego upadku już nie ogarnął. Przeszłam po większości sklepach, w których dawno nie byłam i tutaj mam pytanie... Czy to tylko ja wydaję bardzo dużo pieniędzy na same słodycze? Już tego nie ogarniam ;O To nic, że tą czekoladę zjem dopiero za miesiąc, albo dwa... kupię już teraz, tak fajnie na mnie patrzy i mówi "kup mnie" -,-

Nie wyspałam się, ale... jeszcze dwa dni. Jeszcze tylko w sobotę i w niedzielę do pracy. A potem, nareszcie prawdziwy urlop. W końcu od maja nie miałam wolnego dłużej niż dwa dni, więc należy mi się, a co :)

serniczek w słoiku po nutelli z kakaową kruszonką



Skończyłam robić listę na nasze blogowe mikołajki. Dziękuję za wszystkie zgłoszenia, jest mi miło, że tak wiele osób bierze udział w akcji :) Teraz czas na listę oraz na kilka ważnych informacji:

LISTA UCZESTNIKÓW AKCJI BLOGOWE MIKOŁAJKI 2014
1. wiktoria
2. navynut
3. natalia
4. oliwia
5. karola
6. patrycja
7. basia ś.
8. paulina
9. pam.
10. hania
11. julu$
12. kasia
13. karolina
14. ewa
15. patrycja k
16. tosia
17. marta
18. ach ta manta
19. ania k
20. barbarella
21. iwus
22. dżasta
23. wolfilles
24. kama
25. ag.
26. zielona kuchnia zdrowia
27. cynamonowa
28. agnieszka
29. alicja
30. cupoffhappiness
31. joanna
32. lukrecja
33. greta
34. edyta
35. ja


Dzisiaj odbędzie się losowanie, dowiemy się wreszcie dla kogo będziemy Mikołajem :)
Proszę, aby każdy sprawdził swojego e-maila, ponieważ DZISIAJ na pewno wiadomość dostanie.  Chcę przypomnieć jeszcze to co najważniejsze w kilku punktach:

1.Nie można już zrezygnować z zabawy!

2.Gdy odczytacie e-maila wiadomość zachowujecie tylko i wyłącznie DLA SIEBIE. Proszę o dyskrecję i o to, aby nikt nie zdradził komu robi prezent. Niech to będzie miła niespodzianka! :)

3.NAJWAŻNIEJSZE: GDY ODCZYTACIE E-MAILA WYŚLIJCIE PROSZĘ WIADOMOŚĆ POTWIERDZAJĄCĄ, ŻE GO PRZECZYTALIŚCIE. Wtedy Mikołaj będzie miał pewność, że wszystko jest w porządku :D

4.Prezenty robimy maksymalnie do 20 zł + koszty wysyłki.

5.Paczki wysyłamy najpóźniej 3.12.2014. Zawsze można wysłać priorytetem, będziemy mieli pewność, że szybciej trafi do adresata :)

6.Proszę wszystkich o uczciwość. Naprawdę bardzo mi zależy na tym, aby każdy dostał swój prezent na Mikołajki :)

7.O tym jeszcze przypomnę, ale już teraz piszę. Mam nadzieję, że nie dojdzie do takiej sytuacji, że ktoś nie otrzyma swojej paczki, ale gdyby coś takiego miało miejsce, proszę o jak najszybszy kontakt na emaila mikołajki2014@wp.pl

8.Gdy otrzymacie swoje paczki to 6 grudnia koniecznie pochwalcie się na blogu co dostaliście. Wszyscy chcemy zobaczyć jakie cudowności każdy z nas otrzymał :)


To chyba na tyle, więc czekajcie na wiadomości od mojego Mikołaja!! :)
PS. Ja nie przeprowadzam losowania, więc również nie będę wiedziała kto kogo wylosował, już nie mogę się doczekać :D

25 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam niecierpliwie! :-)
    Zbyt duże sumy wydawane na słodycze to także mój problem... ale co zrobić, kiedy tak ładnie spoglądają z półek ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od rana sprawdzam maila czy może przypadkiem już coś nie przyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaa już też chcę! :D
    Będzie super! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie uczestnicze w tym bo mnie nie stać, ale nie moge sie doczekać co kazda z Was dostanie odmikołaja :) bede wyczekiwac i cieszyc sie waszym szczesciem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHAHA nie stać cie na prezent za 20 zł? To współczuje

      Usuń
    2. Chcę tutaj wspomnieć o tym, że sam prezent to 20 zł, a doliczyć do tego trzeba koszty przesyłki. A jak wiemy im paczka cięższa tym więcej się zapłaci, czasami całkowity koszt może wynieść nawet 40 zł. Dla niektórych to naprawdę dużo pieniędzy, więc nie rozumiem twojego komentarza Anonimie.

      Usuń
    3. Współczuć to możemy tylko i wyłącznie tobie Anonimie. Porażka. Zero jakiejkolwiek kultury.

      Usuń
  6. Już nie mogę doczekać się tych mikołajek! :D
    Słoiczek porywam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie prowadzę bloga związanego z pichceniem :D
    Kakaowa kruszonka? Coś pysznego

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Wam udane wymiany Mikołajkowej! Ja w tym roku nie mogłam :c

    OdpowiedzUsuń
  9. To będzie chyba najbardziej niecierpliwy tydzień w roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śniadaniem to sobie dzisiaj bardzo dogodziłaś! a i mnie się już skończyła nutella więc czas na śniadanie ze słoiczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za rok na pewno się zgłoszę do Mikołajek! :) W tym roku mam bardzo dużo wydatków i ciężko byłoby mi znaleźć nawet te 20zl+przesyłka. Ale bardzo się ciesze, ze jest taka akcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się doczekać, ale będzie zabawa z robieniem prezentu!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest super i tez nie moge sie doczekac <3 !

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się nie mogę doczekać oglądania prezentów :) Przydałoby się też jeszcze jakieś wspólne, mikołajkowe śniadanie. W zeszłym roku królowała bodajże czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przydałoby się jakieś wspólne śniadanko rzeczywiście :)

      Usuń