26 listopada 2014

#227.

Dzisiaj w planach miał być dzień wolny, ale wolne będzie w czwartek i piątek. Jakoś dzisiaj przeżyję -,- Nie mam na nic czasu gdy pracuję na drugą zmianę, coś strasznego. Wstaję, jem śniadanie, szybko coś ogarnę, chwilę coś obejrzę, idę do pracy, a gdy wracam po 20 to już jest noc i nic mi się nie chce, o kurcze, jaki leń!

korzenny pudding chlebowy z sokiem z pomarańczy, z dżemem truskawkowym i gorzka czekoladą


Mikołajki, mikołajki, mikołajki już niedługo :)
Zapisujemy się 

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadłam puddingu chlebowego, ale pewnie jest bardzo dobry, do tego korzenny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi o tym puddingu! Twoja wersja jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiłaś to naczynko bo właśnie takiego poszukuję :D idealne ma rozmiary!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam takie w Auchanie i też zastanawiałam się nad jego kupnem :D
      swoją drogą puddingu nigdy nie próbowałam ale kusi mnie już od jakiegos czasu :>

      Usuń
    2. kupiłam dawno dawno temu w biedronce :p

      Usuń
  4. Wieki go nie jadłam. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń