25 listopada 2014

#226.

Dzisiaj znowu za oknem śnieg, śnieżek, śnieżunio :) O jak ja kocham zimę!

placek kokosowy z kremem kokosowym, syropem klonowym, bananem, pomarańczą



Jeszcze można się zapisać na blogowe mikołajki. Zachęcam, może ktoś jeszcze się skusi. Dzisiaj mogę powiedzieć tylko, że nie spodziewałam się takiego odzewu z waszej strony. Jestem mega zadowolona i naprawdę już nie mogę się doczekać! Mój prywatny Mikołaj powiedział, że on również, i tak zorganizuje losowanie, że nawet ja nie dowiem się kto kogo wylosował :)

Od większości z was dostałam już wiadomości, zgłosiły się jeszcze dwie osoby, od których wiadomości nie dostałam, przypomnę wam o tym na waszym blogu i proszę o szybką odpowiedź. Jestem cały czas na bieżąco, ponieważ w czwartek mogę nie mieć czasu wszystkiego ogarnąć :)

Zgłoszenia

12 komentarzy:

  1. czy tylko u mnie nie widać śniegu, a wręcz przeciwnie - świeci mocno słońce :D ?
    też dzisiaj plackowałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wciąż czekam na ten pierwszy puszek! :)
    A takie placki na zimową pogodę idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcie i bez widocznego śnieżku za oknem ma taki zimowy, świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie słońce świeci :D
    Ten placeek, no idealny! :))
    Jeszcze 11 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zimę potępiam! Niech sobie idzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączę się w tym szczytnym celu :)

      Usuń
    2. I ja również! U mnie jak na razie ładna pogoda, więc się cieszę :) Niech na święta spadnie śnieg i niech zniknie równie szybko po :D

      Usuń
  6. Smakowicie :) A u mnie jeszcze śniegu brak :(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też śniegu jeszcze nie ma :D
    Smaczne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też znowu padał śnieg :3 A śniadanie miałaś pyszne :)

    OdpowiedzUsuń