19 sierpnia 2014

Wrócę na pewno.

Hej :)

To nie jest tak, że zapomniałam, po prostu moje dni tak się kurczą, że nie mam czasu na cokolwiek. Lubię pracować rano, bo potem mam wolne już od godziny praktycznie 13. Ale nie lubię rano wstawać, o godzinie 4:45 ledwo zwlekam się z łóżka, i aż boję się myśleć co będzie zimą. Tak, mam przedłużoną umowę na pięć lat, nawet się cieszę, zawsze lepsze to niż nic, prawda. A nie lubię chodzić do pracy na popołudnie, bo zawsze wtedy długo śpię i zanim się ogarnę i trochę posiedzę, to trzeba wychodzić, a potem gdy wracam to praktycznie trzeba iść spać. No ale, się żyje i jakieś marne pieniążki są.

Nie mam czasu jeść śniadań, albo prawdę mówiąc nie chce mi się czasami nic robić wypasionego, w biegu pożeram bułkę albo jakiś jogurt, ewentualnie płatki kukurydziane na mleku. Potem w sklepie zawsze skuszę się na coś słodkiego i wydaję za dużo pieniędzy, jestem za to na siebie zła i już od ponad dwóch miesięcy mówię sobie, że będę brała kanapki z domu, ale zwyczajnie nie chce mi się ich robić, bo wolę pięć minut dłużej poczytać książkę, albo przejrzeć internet.

Nawet nie chce mi się myśleć o pogodzie. Dwa tygodnie było piękne lato, i jak na złość zawsze miałam wolne wtedy kiedy był jeden dzień chłodniejszy. Teraz się zepsuło i chyba będzie jesień, nawet nie ogarniam, wczoraj wieczorem było mi tak zimno, że siedziałam w zimowych skarpetach i jeszcze pod kołdrą. Odnośnie moich spraw nic się nie zmieniło, oprócz tego, że zarezerwowałam salę weselną, chociaż cena mnie przeraża, no aleee, jakoś to będzie. ♥

W ten weekend była pizza na kolację. Grill za grillem także. Nie no, masakra, powinnam latem jeść mniej, a ja normalnie jem więcej, huhaha. Nie wnikam, doszłam do wniosku, że tak... nie wnikam i już. Jest OK! A poza tym te dwa tygodnie będą ciężkie, dwie niedziele pod rząd pracujące, ojjjjjocjweignnvioerq***. Moja Pyza ma się świetnie, rozrabia tak jak i rozrabiała wcześniej :))

11 komentarzy:

  1. Jaki tluscioch..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki anonimowy idiota....

      Usuń
    2. Żaden tłuścioch tylko fajna dziewczyna! Kobiece kształty i te sprawy. A poza tym sympatyczna buźka ;)

      Usuń
    3. Te anonimy... po prostu ręce opadają :(
      Dobrze, że masz takie komentarze daleko gdzieś! Jesteś śliczną kobietą ;)

      Usuń
    4. Anonimy zawsze spoko. Najważniejsze, że buźka uśmiechnięta, czego chcieć więcej? :) Wyglądasz bardzo dobrze! Ktoś wyżej chyba nigdy nie widział grubych osób ;x
      Buziaki!

      Usuń
    5. :) :)
      Anonimy mam gdzieś, gdybym przejmowała się komentarzami takiego typu to po prostu zmieniłabym ustawienia aby nie mogli komentować ;)

      To prawda nie jestem szczupła, ale bez przesady, chyba to ode mnie zależy jak wyglądam więc nie wnikam, gdybym miała przejmować się wszystkimi złośliwymi komentarzami od początku mojego życia to chyba bym już dawno nie funkcjonowała.
      Hej! :D

      Usuń
  2. Widzę, że dobrze Ci się wiedzie :) Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, uwielbiam Twoje podejście do życia, zawsze wywołujesz uśmiech na mojej twarzy :) Dobrze, że wszystko się układa. Świetnie wyglądasz, widać że jesteś bardzo szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń