25 sierpnia 2014

#220.

gofry z serkiem mascarpone, malinami, kremem czekoladowym

14 komentarzy:

  1. Gofry! Smak lata i wakacji nad morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie, przypomniałaś mi jak bardzo chciałam mieć kiedyś gofrownicę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi narobiłaś ochoty na gofry! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak smakują ostatnie chwile wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. suuuper, że znów jesteś :)
    gofry pierwsza klasa!
    i te dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe na podsumowanie lata! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, biorę tego z kremem :D muszę przyznać, że Twoje gofry wyglądają perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. A co to za krem czekoladowy? Pierwszy raz taki widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że jesteś z powrotem! :-)
    Pyszne gofry z letnimi malinami :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ten krem czekoladowy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogłam się doczekać Twojej obecności tutaj :) Gofry kojarzą się z latem niestety u mnie za oknem już jesień ; /

    OdpowiedzUsuń