22 sierpnia 2014

#218.

owsianka z bananem, borówkami, nerkowcami i kremem bananowym

13 komentarzy:

  1. Ten krem! Domowy czy kupny? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania-co to za krem? <3

      Usuń
    2. To jest raczej krem kupny firmy Kruger nie Viola? :)
      Bo jadłam taki!

      Usuń
    3. Tak Natalia to jest ten! :)

      Usuń
  2. Ten krem bananowy.. świetna konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zawsze dodaję masło orzechowe, krem bananowy jest przepyszny ale dla mnie za słodziaszny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, słodko lepko i pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione dodatki do owsianki! <3 Tylko zamiast kremu bananowego - masło orzechowe, ale chętnie bym skosztowała, co to za cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy może być coś lepszego od owsianki na śniadanie? Chyba nie :) Pyszna, a ten krem mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń