21 sierpnia 2014

#217 wiewiórka.

ciasto wiewiórka, borówki


Pierwsze podejście do tego ciasta i już się zakochałam. Wrzuciłam wszystko co miałam pod ręką. Orzechy laskowe, nerkowce i migdały. Rodzynki, żurawinę i morele. Wiórki kokosowe i jabłko. Cynamon koniecznie i wyszło coś cudownego. ♥
A i piekę też inne ciasto. Mam na wrzesień dwa zamówienia i właśnie testuję nową masę do tortu. Na ostatnim zdjęciu widać jak w taką brzydką pogodę "ochładzam" to co powinno być jak najszybciej zimne hah! Pada i pada. Jutro prawdopodobnie słońce. Ale skąd ja to znam... dzisiaj dzień wolny i taka pogoda - norma.



Cieszę się, że wróciłam. 
A jeszcze bardziej cieszę się, że ze mną jesteście :)

16 komentarzy:

  1. o tak, ja też uwielbiam te ciacho! jak za pierwszym razem piekłam to tyle owoców i orzechów w nie wpakowałam, że było ich więcej niż samego ciasta :D narobiłaś mi ochoty, chyba upiekę na weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto wiewiórka bardzo przypomina mi chlebek bananowy :D Tam też można nawrzucac wszystkiego, a i tak bedzie najlepszym chlebkiem bananowym na świecie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty się cieszysz z powrotu...a jak ja się OGROMNIE cieszę :D Super,ze jesteś :)
    Ciacho mnie zachwyciło :) ------- przepis proszę :D
    Takie studzenie na dworze jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wczoraj widziałam to ciasto na jednym z blogów i zastanawiałam się, czy by się nie skusić ;)
    Też się cieszę, że wróciłaś, lubiłam tu wpadać ;) Jak Ci idzie w kwestii zdrowego odżywiania i zrzucania kilogramów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdrowe odżywianie na + chociaż taki mały, a kg....powoli, bardzo powoli :D

      Usuń
  5. Ale pysznie wygląda! *.* Czekam na przepis na to cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. My też się cieszymy, że jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie naładowane bakaliami - pyszne, najlepsze bezapelacyjnie!
    Witaj z powrotem :*

    OdpowiedzUsuń
  8. No jestesmy z tobą a jak inaczej <3 ! Uwilebiam takie wypieki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powracasz w wielkim stylu z takim wypiekiem :)

    OdpowiedzUsuń