2 kwietnia 2014

#199 muffina.

muffina z jagodami i gorzką czekoladą
INSPIRACJA


Pytania od Wiktorii :)
1. Których letnich owoców nie możesz się najbardziej doczekać?
Truskawek i malin.
2. Jaka jest Twoja ulubiona forma spędzania wolnego czasu?
Książka i za jednym zamachem pedałowanie na rowerku stacjo. :D
3. Jeśli książka to...
kryminał.
4. W szkole najbardziej denerwowało mnie...
chodzenie na matmie do tablicy, omggggggggg@@@
5. Opisz swój wymarzony początek dnia.
Wstaję wcześnie rano, za oknem piękne słońce (to dodaje mi wielkiego kopa), w piżamie idę do kuchni, przygotowuję śniadanie, potem jem (najlepiej na podwórku), a obok leży Pyza. Już niedługo lato więc czekam na taki poranek :D
6. Masz do wyboru kaszę manną, płatki owsiane lub kaszę jęczmienną. Co wybierasz, co z tego przygotujesz i dlaczego?
Wybieram kaszę manną i gotuję ją po prostu na mleku, dodaję świeże owoce i jakiś słodki krem. Dlaczego? Bo kaszę uwielbiam i mogłabym jeść codziennie *.*
7. Wolisz śniadanie na ciepło czy na zimno?
Na ciepło.
8. Za co lubisz wiosnę?
Za to, że wszystko budzi się do życia i po zimie mam mnóstwo energii!
9. Utwór idealny na dziś...
radio słuchamm :)
10. Aktualnie mam ochotę na...
słodką bułkę z wisniami z Lidla ;<
11. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
Kokosowy, miętowy, czekoladowy.

ASK

12 komentarzy:

  1. Jaki zniewalający kolor <3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. 4. to całkiem jak mnie :D Wiosnę lubię za to samo :D Muffin nieziemski, idealny :D hehe aż zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiała być pyszna i obłędnie czekoladowa ;)
    Też czekam na truskawki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladowa z jagodami? Jestem na tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna. Uwielbiam połączenie jagód z gorzką czekoladą. Zresztą teraz nie pogardziłabym samymi jagodami, a niestety nie mam zapasu.
    Niedługo 200. post u Ciebie. Szykujesz coś wyjątkowego? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja muffina wygląda dziś niczym ta z amerykańskich filmów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudnie wygląda u Ciebie!
    a malin świeżych to i ja nie mogę się doczekać. Chyba moje ulubione letnie owoce, naprawdę. I łączę się również w upodobaniu do lodów kokosowych i miętowych. Dołączyłabym tylko pistacjowe i moje lodowe podium się tworzy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czekam na maliny ; p
    Ostatnio mam fazę na kokosa a , że zrobiło się ciepło to kupiłam sobie loda kokosowego Princessa ; p

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam muffiny <3 szczególnie mojej mamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odpowiedzi :)
    Ja lubię chodzić do tablicy na matmie :D

    OdpowiedzUsuń