18 marca 2014

#191 wszystko co dobre.

twarożek z domową granolą i masłem orzechowym, orzeszkami, pomarańczą, owsianą szarlotką


Od samego rana nie było prądu, i jak na złość tylko wtedy gdy musiałam wyjść z domu zaczął padać deszcz. Chciałam iść na zakupy do Lidla, ale proszę bardzo - brak prądu więc i sklep zamknięty. W domu też nic nie można zrobić, tylko leżeć do góry brzuchem, więc poszłam do biblioteki, wypożyczyłam książki i zaczęłam czytać. A tu proszę bardzo - znalazł się prąd, więc zaraz idę piec ciastka!
Mała zagadka:
Czy coś wam mówi ta nazwa? :)
C.d.n.

14 komentarzy:

  1. Pechowo u Ciebie z tym prądem, przynajmniej ciachami można się pocieszyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pieczenie mnie cieszy bardzo, bo ciastek i tak nie jem :D

      Usuń
  2. To twarożek grani?? A co to za szarltoka? Zdradzisz przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to normalny twaróg :)
      Przepis na szarlotkę niżej :)

      Usuń
  3. Ile pyszności w tym twarożku *.*
    Domowe wypieki zdecydowanie najlepsze, podzielisz się przepisem na szarlotkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 szkl płatków owsianych górskich, 1/2 szkl mąki pszennej, 1/2 szkl mąki pszennej pełnoziarnistej, 1/2 szkl cukru, 1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia, 2-3 łyżki masła
      500g jabłek, cynamon

      Ciasto zagnieść palcami do uzyskania sypkiej konsystencji. Jabłka obrać, zetrzeć na tartce i dodać cynamon. Blaszkę o średnicy 17cm wysmarować masłem i układać warstwami: ciasto, jabłka, ciasto, jabłka i ciasto. piec ok 45min w 180st. :)

      Usuń
  4. takie wariacje miseczkowe to ja uwielbiam! :)
    Podziel się ciasteczkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się to wszystko komponuje :) wstawisz przepis na granolę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granola z tego przepisu, tylko ja dodałam orzeszki ziemne niesolone:

      http://this-life-tastes-great.blogspot.com/2014/01/domowa-zimowa-granola.html#more

      Usuń
  6. Na słowo MIRAGE mam w głowie tylko klub w Warszawie xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Pechowo trochę, faktycznie. Mam nadzieję, że podczas pieczenia brak prądu Cię nie zaskoczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie sie prezentuje w dodatku tak smacznie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka miseczka na pewno poprawiła Ci humor :)

    OdpowiedzUsuń