17 marca 2014

#190 z jagodami.

placek na kefirze z jabłkiem i jagodami (w środku) i sosem truskawkowym


Pytania od Patrycji, dzięki! :)
1. Ulubione zestawienie smaków w owsiance?
Budyniowa owsianka z truskawkami i gorzką czekoladą / z bananem i masłem orzechowym.
2. Masz FB?
Jasne :D
3. Gazety, które chętnie czytasz.
Nie czytam gazet.
4. Nie potrafię sobie poradzić z...
ojoj, z wieloma rzeczami.
5. Kto jest dla ciebie autorytetem w życiu?
A nikt, jak to mówią - chodzę własnymi ścieżkami *.*
6. Czego nie możesz zapomnieć kiedy wychodzisz z domu?
Telefonu.
7. Morze czy góry.
Morze.
8. Ulubiony rodzaj płatków.
Kukurydziane, muszę mieć je zawsze w szafce, w razie śniadania na szybko.
9. Dziś pragnę...
Nie myśleć o pracy, a i tak cały dzień pewnie to będzie w mojej głowie :[
10. Co było pretekstem do założenia bloga?
Po prostu chciałam mieć śniadaniowca i o!
11. Ulubiony Lunch box.
Kanapka z chlebkiem ziarnistym, jakieś owoce i warzywa koniecznie.

11 komentarzy:

  1. Sos truskawkowy bym zjadla!
    Ja gazety lubie, ale stwierdziam ostatnio ze maja na mnie zly wpływ :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale grubasek *.* Chcę takiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielisz się tym cudeńkiem? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sos ! Cudo :) Przeróżne placuszki na kefirze wychodzą bardzo puszyście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny ten placek <33
    U mnie też muszą być obowiązkowo warzywa ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki równiutki i kolory! *-*
    musiał być przepyszny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądam cudownie ! Akurat mam kefir a więc nie będę czekać do śniadania i zjem na kolacje xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale obłęd na talerzu cudowności <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Na kefirze czy maślance uwielbiam, od razu można poznać! :) Wygląda mega apetycznie!
    Bez telefonu jak bez ręki :D Choć czasem zapominam, a wtedy już jest gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  10. jakoś nie lubię kefiru, ale poza tym - wielkie mniam! :)

    OdpowiedzUsuń