14 lutego 2014

#173 z sercem.

najzwyklejsze placki z cukrem pudrem, mandarynką, domowym kremem kokosowym, gorzką Ritter


A ja mam najlepszą siostrę na świecie, lalalalalaaaa ♥ :D
Wczoraj wieczorem siedzę z mamą w kuchni, piję herbatkę z cytryną a tu ktoś dzwoni do drzwi. Nie otwieramy. Dalej dzwoni. Mama otworzyć poszła i nie ma jej dość długo. Wraca zadowolona i krzyczy "Wiola, paczka do Ciebie." Gdzieś tam tato się odzywa "Znowu coś wypisała." Ja w śmiech, i myślę sobie, kurcze, nic nie wypisywałam. Ja paczkę do ręki, od razu patrzę na nadawcę i mega uśmiech, normalnie rozerwałam te pudełko haha! Moim oczom ukazał się cudowny kubek i spora dawka słodkości. Kocham moją siostrę!

Pięknego dnia! :)

16 komentarzy:

  1. Jakie cudne te placki! Najpiękniejsze jakie widziałam! Jak zrobiłaś to serducho? :) A kubeczek śliczny, miła niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serducha wycięte foremką do ciasteczek :)

      Usuń
  2. jak zrobiłaś krem kokosowy ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis tutaj:
      http://viollej.blogspot.com/2013/05/lekki-krem-kokosowy-do-kanapek.html#comment-form

      Usuń
  3. Faktycznie kochana siostra :D Kubek uroczy o plackach nie wspomnę :D Kocham je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow ciekawy pomysł z tymi sercami :D
    kochana sis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka miła niespodzianka!
    A placuszki mimo że te zwykłe to wyglądają niezwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najzwyklejsze placki z sercem - cudowne! :) I ta Ritterka do tego!
    Kochana siostra! Mi dzisiaj cudowny prezent zrobiła Mama. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana siostra ;)
    ale te placki.. najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo słodkie mniam i jak pięknie podane <3

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmmm, ten krem musi smakować genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również dzisiaj wcinałam gorzką ritterkę na śniadanie. Uwielbiam te czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pyszna kompozycjaa! :)
    i ten kremik kokosowy <3
    siostry są kochane! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pozazdrościć siostry! a w kubku się zakochałam <3 i placuszki też urocze, te serduszka świetnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale dobrze masz z tą siostra :D

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG, boskie są!! Jak Ty zrobiłaś te serduszka?

    OdpowiedzUsuń