30 stycznia 2014

#161 placki.

ricotta hotcakes z bananem i miodem


Trzeci dzień z rzędu jem na śniadanie coś z ricottą. Haha, ale kupiłam duże opakowanie, a termin ważności się kończy, więc muszę, muszę, muszę ją zjeść, o! I zjadłam dzisiaj -,- Gdy placki leżały na patelni, to niesamowicie naszła mnie ochota na kwaśne wiśnie, chyba by pasowały do tych placków...
Wcale nie mam ochoty dzisiaj wychodzić z domu. -14 i wieje, ciągle wieje, a muszę iść do biblioteki. To nic, że dziesięć minut (albo mniej) i jestem na miejscu. Po prostu nie chce mi się iść! a muszę.

15 komentarzy:

  1. trzeba pokonywać swoje słabości i podejmować się czynów tak heroicznych jak wyjście z domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ricotta pod przymusem. ;) Ale taka konieczność to nie przymus, tylko okazja do wypróbowania wielu nowych pomysłów! Placki cudowne, uwielbiam ich puszystość.
    Ale zimnica, u mnie tylko -8 (na termometrze). Też muszę wyjść i też mi się nie chce i też muszę! Ech!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, ricottę można jeść codziennie haha :D
    Taak, wyjść z domu to naprawdę jest wyczyn aktualnie.. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypasione konkretne placuszki - takie lubię najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tym razem, gdy kupiłam ricottę postawiłam na nieznane jeszcze smaki i ricotta hotcakes poszły w zapomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie były wczoraj hehe :D
    Oj tak pogoda jest fatalna ! Taka zamieć że aż strach wychodzić ...

    OdpowiedzUsuń
  7. od tych kilku dni tak kusisz tą ricottą, że też dzisiaj kupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię Ci się, że jesz ją codziennie, bo jest pyszna ★~(◠‿◕✿)
    Obłędne placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ricotta, najlepszy włoski serek! chyba nawet wolę ricottę od mascarpone :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że ten banan to pianki marshalows :D
    Świetne placuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj , mi tez sie nie chce wychodzic :( Pyszne placuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. najgorzej. u mnie już "tylko" -2, ale i tak z niecierpliwością czekam na przyszły tydzień (ponoć +11 <3).
    pysznie wyglądają te placuchy. i super, że nie marnujesz jedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie ricotta na śniadanie jest składnikiem niezbędnym już od ponad... miesiąca? No, może nawet jeszcze dłużej!

    OdpowiedzUsuń