28 stycznia 2014

#159 słoiczkowe po raz pierwszy.

budyń śmietankowy z pomarańczą, ricottą i domową granolą w słoiczku po kremie czekoladowym


Mam ten śmieszny nawyk, że gdy wyjadam różne dżemy, kremy czekoladowe, czy masło orzechowe (a nawet gdy używam śmietanę, albo jogurt) to słoik/kubeczek musi być idealnie po brzegach wyczyszczony, a pozostała zawartość idealnie wyrównana. Dlatego nigdy jeszcze nie jadłam śniadania w słoiczku (bo był tak wyczyszczony, że nie było sensu, to tak jakbym jadła w pustym słoiku, haha). Postanowiłam ten nawyk zmienić jakiś czas temu (dlatego większość resztek kremu jest na samym dnie, a boki wyczyszczone).
Musze wspomnieć, iż śmiesznie się czuję teraz wybierając krem ze słoika ze środka, a zostawiając po bokach, haha, no ale niedługo może kolejne słoiczkowe będzie. Bo posmakowało *.*

14 komentarzy:

  1. A takiego kremu u mnie nie ma :O
    Słoiczkowe najlepsze ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. warto zostawić trochę kremu na słoiczkowe sniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś w ruch poszedł słoik po nutelli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Budyń na śniadanie w słoiku - co za wspaniale rozpoczęty dzień :) hehe zmieniaj swoje nawyki i zostaw coś w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrz ale się zgrałyśmy się u mnie dziś też czyszczenie słoiczka ale po masełku orzechowym :D
    A gdzie można zdobyć taki krem bo pierwszy raz go widzę ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam taki "nawyk". Jak robiłam śniadanko w słoiku po dżemie to musiałam brzegi "sztucznie" wysmarować. ;)
    Pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że to był bardzo pyszny i słodki poranek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. robię dokładnie to samo- nie potrafię zostawić resztek jakiegoś smarowidła na ściankach słoika ;D a drugie zdjęcie jest genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę wszystko wyskrobać ze słoiczka, ale jakoś nie mogę się przełamać, żeby opróżnić ją całkowicie robiąc w niej śniadanie, bo.. lubię oblizywać miseczkę, a ze słoikiem nie byłoby to takie wygodne hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne! aczkolwiek denerwuje mnie wyskrobywanie ze słoiczka :D

    OdpowiedzUsuń