27 stycznia 2014

#158 z masełkiem.

jabłko z masłem orzechowym w cieście drożdżowym, mandarynka


Wczoraj wieczorem także byliśmy w Lidlu. Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam, że już wszystko z tygodnia amerykańskiego jest! Od razu zapakowałam się w dwa słoiki masła. Chciałam kupić coś jeszcze, ale jakoś ceny mnie nie przekonały, albo coś tam, coś tam ;P Ale pewnie jeszcze nie raz będę, więc na pewno nie wykupią, tylko masło zawsze szybko znika. O jak dobrze, nie musiałam dzisiaj specjalnie rano wstawać i iść w ten mróz do sklepu, i takim oto sposobem dzisiaj zjadłam śniadanie, które miało być jutro :) Najlepsze, tęskniłam.
Dzisiaj już tylko (?) -10.

14 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka myślałam, że to słodka buła, a tu proszę, jaka pyszność!
    Ja do Lidla jadę jutro, na pocieszenie po egzaminie i kolokwium.
    Faktycznie, cieplutko dzisiaj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziel się, wygląda przepysznie! Kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lecę dziś do tego Lidla, niech no się tylko ubiorę.. ;)
    a owoce pieczone w cieście kocham i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dzisiaj lecę do lidla,ale chyba po 3 słoiki <3
    Takiego śniadania to ja w życiu nie widziałam★~(◠‿◕✿)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dzisiaj lecę do lidla,ale chyba po 3 słoiki <3
    Takiego śniadania to ja w życiu nie widziałam★~(◠‿◕✿)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja muszę czekać do jutra (!!), tak tęsknię za tym masłem... :<

    super pomysł na jabłuszko, z takim połączeniem musiało być idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz byłam w Lidlu i kupiłam masełko, jogurt o smaku popcornu i muffinki. Na pewno zawiatam tam jeszcze raz w tym tygodniu po masełko i musli
    Jabłko w cieście <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już zaopatrzona w masła z Lidla :D
    Boże umarłam i jestem w niebie ? To jest CUDOWNE ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. zagięłaś mnie tym jabłuszkiem w cieście <3

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie tak samo jakoś dziś ciepło ;> a tego masła jeszcze nie jadłam, może dlatego, że do najbliższego Lidla mam z 40 km, jak nie więcej :D ale takie jabłuszko to bym zjadła. *,*

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku, ale genialnie wygląda to jabucho! mniam! ja też kupiłam od razu 2 słoiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale to świetnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Violu, podaj mi przepis na to jabłko, muszę je zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń