26 stycznia 2014

#157 omomom!

tosty z domowym dżemem wiśniowym / kremem czekoladowym, banan, faworki, inka karmelowa z mlekiem


Wczoraj robiłam faworki, jak to możliwe, że zdołałam zjeść tylko trzy na śniadanie, bo już nic nie ma?! Zdradliwe są te cudeńka, niby takie nic, bo w sumie mogłabym zjeść cały talerz a i tak bym się nie najadła, a z drugiej strony muszą być tłuste aby były smaczne. Ojojoj, chyba w tygodniu będę robiła kolejną porcję. A śniegu w nocy napadało, a mróz nadal trzyma *.* Tak, jutro ja także wybywam do Lidla po masełko i inne pyszności! ♥

Często znikają moje posty w obserwowanych. Dzisiaj pół ranka się męczyłam aby jakoś przywrócić tego posta, żebyście go zauważyły. Kurcze!  Póki co sprawdzonym sposobem jest u mnie po prostu ustawienie innego szablonu, i kombinowanie przy ustawieniach. Zawsze działało, a dzisiaj musiała normalnie pół linków pousuwać, potem ustawić od nowa szablon, znowu od nowa linki itp. Czy ktoś wie czemu tak się dzieje? :/

17 komentarzy:

  1. talerz wszystkiego, co najlepsze, przemawia do mnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam faworki, a wieki ich nie jadłam! :D do tego banan i jeszcze to czekoladowe smarowidło *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, pamiętam jak 2 lata temu potrafiłam wyjeść pół wielkiej (serio, WIELKIEJ) michy i wcale nie miałam dość!
    ja też jutro robię oblężenie Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale miałaś pyszne śniadankoo, zrób mi też takie :* :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jutro do Lidla , pyszne to twoje śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam z faworkami na tłusty czwartek, wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznościami się zajadasz ;)
    Genialnie wyszły Ci te faworki, a ten dżem to praktycznie same owoce. Poodziel się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. inka karmelowa <3 faworki <3 pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. faworki i u mnie, chociaż bardziej na deser niż śniadanie :D
    a do lidla oczywiście obowiązkowo po śniadaniu, haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Faworków nie lubię ... ale kanapki porywam ! :D
    Kotek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. kici kici!
    pyszne sniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! ale słodkości, tylko pozazdrościć!
    http://fitdevangel.blogspot.com/search/label/ada

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja babcia robi najlepsze faworki i chyba po twoim pysznym śniadanku muszę ją o nie koniecznie poprosić :)
    Jutro wszyscy obowiązkowo lecimy do lidla po pyszne masełko :D
    Ten kiciuś chyba też chciał zjeść takie słodkie śniadanko :d

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak słooodko :) Ten dżem wiśniowy prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba wstanę wcześniej, bo zawsze jak jest coś fajnego w lidlu to mi wykupią ;(
    cudownie owocowe śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. faworki! Jak dawno ich nie jadłaaam :<

    OdpowiedzUsuń