20 stycznia 2014

#153 słodko bardzo.

płatki kukurydziane / domowa granola z mlekiem, wafel z kremem pierniczkowym


Jeeej, śnieżek ciągle sypie ♥
Wczoraj szalony dzień, przyznam się, że nigdy wcześniej nie jeździłam na łyżwach. Wszyscy dookoła mnie namawiali, a ja nie nie nie i nie. Ale jako, że w piątek spotkałam się z koleżanką z gimnazjum pierwszy raz od końca tej szkoły, w sobotę spotkaliśmy się już we czwórkę, no i jakoś tak coś do czegoś i wypalili pomysł na łyżwy. Mówię, źe nigdy nie jeździłam i nie zdziwcie się jak będę siedziała na ławce przez 45 minut haha! Musieliśmy dojechać, aż 60km na lodowisko. Boże, pierwsze piętnaście minut to było coś strasznego, ale kurcze myślę sobie, trzeba próbować bo to lipa! Ale było super, ani razu nawet nie obiłam tyłka :) \
Pytania od Patrycji:
1. Książka, którą przeczytałam w ciągu miesiąca. Dużo takich książek było. Często czytam kilka książek w miesiącu (ale to tylko wtedy gdy mam taki okres książkowy :D)
2. Ulubiony film zagraniczny. ZIELONA MILA - uwielbiam ♥
3. W najbliższym czasie planuję.... upiec w końcu jakieś ciasto z książki, którą dostałam na urodziny.
4. Owoc, który kojarzy mi się najbardziej z wakacjami i latem. Czereśnie, wiśnie.
5. Wkurzam się gdy... ktoś coś planuje za mnie na ostatnią chwilę i potem nie mam wyjścia, muszę to zrobić, albo gdzieś iść!!
6. Rano piję kawę czy herbatę? A to różnie. Raz kawę, raz herbatę.
7. W mojej szafie mam najwięcej... bluzek, koszul i dresów ;o
8. Produkt, który planuję w najbliższym czasie kupić. Masło orzechowe.
9. Kolacja na słodko czy wytrawnie. Na wytrawnie.
10. Ulubiony dodatek do owsianki. Owoce, dużo owoców.
11. Mięsożerna czy wegetarianka? Jem mięso, ale nie w jakiś kolosalnych ilościach :D
12. Miłego dnia ;) Dziękuję, Tobie również!

Pytania od Emmy:
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem i co Cię do tego skłoniło? Hmm, po prostu wyszukując na google pomysłu na śniadanie, pojawiły się w wynikach śniadaniowce, zaczęłam oglądać i pomyślałam sobie "fajna sprawa!" i tak się zaczęło.
2. Co lubisz robić (hobby) i co cię do tego motywuje/inspiruje? Lubię piec ciasta, ciasteczka, i chyba robię to nadal bo wszystkim smakuje i to najważniejsze.
3. Jakie jest twoje pierwsze (blogowe) danie, a jakie najsmaczniejsze i dlaczego? Pierwsze blogowe danie, czyli śniadanie to jeżeli się nie mylę były makowe placuszki z dżemem (niestety tego posta nie ma, bo miałam wcześniej innego bloga, którego usunęłam), a najsmaczniejsze to było TE (link) śniadanie.
4. Gdybyś mogła zmienić coś, czego w tej chwili zmienić nie możesz, co by to było? Ostatnia klasa w szkole średniej :D
5. Czy jesteś szczęśliwa, że wybrałaś taką drogę życia, czy coś byś zmieniła? Na pewno bym chciała zmienić te trzy lata.
6. Ulubiony wykonawca, zespół, zapach, smak, kolor. Skor. Lubię zapach czekoladowych kosmetyków. Smak... piernika. Kolor czerwony.
7. Czy planujesz w najbliższym czasie jakieś zmiany? Tak.
8. Twoje marzenie, którym możesz się podzielić. Chciałabym znać pięć języków obcych :D
9. Czy masz idola/wzór do naśladowania/inspirację? (Kto to i dlaczego?) Nie mam, raczej nie mam. Idę swoimi drogami.
10. Ulubiony czas w roku? (Pora roku, okres świąt, a może dzień?) Okres Świąt BN, zdecydowanie. :)

11 komentarzy:

  1. A ja myślałam, że w miseczce masz moje ulubione płatki Lion... wiadomo, głodnemu chleb na myśli, bo dawno już ich nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tutaj smacznie na Twoim blogu, z pewnością będę częściej wpadać <3 (▰˘◡˘▰)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja Ci zazdroszczę tych łyżw ! Chociaż u mnie koło domu też sobie takowe zafundowałam w wersji bez łyżw i się 5 razy już wywaliłam :P
    Granola *.* Jest obłędna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedzi kochana ;* pyszne śniadanie! I musisz odnaleźć szczęście kruszynko, choćby w małych rzeczach :c Nie można się smucić! Trzymaj się i miłego tygodnia mimo wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko bardzo, prosto i pysznie! Miałam kupić wczoraj wafle ryżowe i oczywiście zapomniałam. Może jutro, bo dziś z domu nie wychodzę, o nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wafel z tym kremem i jeszcze miseczka z dobrociami mega <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie pyszne śniadanko, i ten krem! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam nadzieję, że u mnie sniegu nie będzie. i w ogóle mogłoby już być lato! ;)
    słodkie śniadanie, bez wątpienia, ale dla mnie w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  9. podlinkowane śniadanie - karmelizowany banan i manna, nie dziwię się, że zaliczyłaś je do najlepszych:D

    zazdroszczę Ci tego śniegu, do mnie jednak nie dotarł :(

    OdpowiedzUsuń
  10. tak prosto a jak smacznie! :)
    super blog! :)
    zapraszam do mnie :)
    http://waniliaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń