17 stycznia 2014

#152 omletto.

omlet sernikowy pełnoziarnisty z jogurtem naturalnym i sokiem malinowym


Ten omlet miał być wczoraj, no aleee jest dzisiaj, pyszniutki bardzo <3 Chociaż lekko spalony i cienki (nie mam dobrej małej patelni!)
Moje odpowiedzi na pytania Natalii:
1. Moje ulubione zwierzę to...koty, kocham koty!
2. Pastelowy róż, czy może ostra czerwień? Pastelowy róż.
3. Jeżeli masło orzechowe to z... dodatkiem banana, np. na bułce ziarnistej.
4. Paznokcie maluję na... bezbarwny, najczęściej. Nie lubię malować paznokci. Dopiero przy jakiejś okazji się zdarzy.
5. Jakie 3 słowa opisują dziś twój nastrój? Pozytywnie, uśmiech, banan (:D)
6. Śpisz z misiem? Nie. Siedzi na szafie i na mnie patrzy gdy śpię ;d
7. Szpinak na słodko czy na wytrawnie? Nie jadam, nie lubię, nie przełknę szpinaku.
8. Śniadania w towarzystwie, czy w samotności? Przywykłam do tego, że przeważnie jem sama, więc jest okej.
9. Jaką słodycz zagraniczna strasznie chcesz spróbować? Reese's.
10. Lubisz zimę? BARDZO.
11. Ulubiony sklep odzieżowy? Najczęściej kupuję w Reserved i New Yorker. :]

Oraz odpowiedzi na pytania Karoliny:
1. Kawa z mlekiem czy bez? Zdecydowanie z mlekiem, tą bez mleka piję rzadko.
2. Mój ulubiony kolor to...czerwony.
3. Moja ulubiona herbata to...zielona. <3
4. Za co lubisz szkołę? No niestety moja edukacja już się zakończyła. A lubiłam chyba za to, że zawsze można było się pośmiać, fajnie porozmawiać i te żarty i śmieszne sytuacje na każdej przerwie były najlepsze :)
5. Czy masz najlepszą przyjaciółkę? Tak, mam.
6. Wprost nienawidzę...gdy ktoś mówi do mnie WIOLETA!!! (bo moje imię pisze się przez dwa T)
7. Jadam mięso bo...po prostu lubię. Gdy nie jem przez kilka dni to mój organizm to odczuwa i się domaga tego ponad wszystko, hehe.
8. Wpadam w histerię gdy...coś idzie niezgodnie z planem!
9. Mój ulubiony deser to...aj, no wszystko co słodkie i dobre!
10. Masz rodzeństwo? Tak, mam. Starszego brata i siostrę.

No więc dobrze, jak obiecałam tak i będzie. Dzisiaj także ja wymyśliłam pierwszy raz pytania do LB. Miałam lekką trudność z wymyśleniem czegoś oryginalnego, więc zapewne pytania się powtórzą z tymi na które być może kiedyś odpowiadaliście :)
1. Co zamierzasz ważnego zrobić w najbliższym czasie?
2. Gdy masz ochotę szybko coś zjeść, po co najchętniej sięgasz?
3. Potrawa, której nigdy w życiu nie spróbujesz.
4. Według własnego upodobania uporządkuj od najlepszego do najgorszego: nutella, masło orzechowe, powidła śliwkowe, miód, dżem truskawkowy, serek kanapkowy (ulubiony smak).
5. Gdybyś miała taką możliwość, to czy cofnęłabyś się wstecz o pięć lat?
6. Twoja pierwsza myśl kiedy rano wstajesz z łóżka?
7. Czy jest coś, na co poświęcasz zbyt dużo wolnego czasu, a powinnaś mniej?
8. Za dziesięć lat widzę siebie i swoje życie...
9. Gdy zimą wychodzisz na podwórko, czego nie może zabraknąć w twoim ubiorze?
10. Najważniejszą rzeczą w twoim pokoju jest...
11. Jakie ciasto jest twoim popisowym?

A nominuję tak:
Patrycję , Julu$ , Basię , Patrycję , Karolę , Sanmę , Julę

13 komentarzy:

  1. Wiesz ze nigdy jeszcze nie jadlam omletu sernikowego,ale na widok twojego az slinka cieknie
    Dzieki za nominacje. Jutro odpowiem
    Ja tez nominowalam cie do LBA :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, przyjęłam do wiadomości - odpowiem jutro :)
    kupiłaś mnie dzisiaj wyglądem tego omleta^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten omlet jest boooski *.* Chyba zrobisz mi takiego co ? Bo już się pakuję i przyjeżdżam ! :D
    Dziękuję za odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki ;D odpowiem... ale jeszcze mam 2 oprócz tego xd więc raczej potrwa hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. To musilabyc cudowne , nie ma innej ci dziekuje za nominacje odpowiem w najbliższym poście ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jego urok to właśnie to, że jest cieniutki. Musiał być pyszny :D
    Też kocham koty!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za nominację! ;)
    KOTY, zdecydowanie! <3
    Reese's są w kuchniach świata! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie jadłam omletu... będzie z miesiąc... a sernikowego w ogóle! musiał być pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może mało kreatywny komentarz, ale po prostu... Mniaaaam!

    OdpowiedzUsuń
  10. już za długo coś zwlekam z tym omletem! sernikowy musi być świetny :)
    zabawne, znam osobę, która nie cierpi jak się do niej mówi Wioletta :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Pysio omletto :D Sernikowy, idealny! Nominowałam Cię do LBA! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowne to omletto! :)
    Dziękuję za nominację, jutro odpowiem!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zrobic taki omlet ?

    OdpowiedzUsuń