15 stycznia 2014

#150 płatki.

płatki ryżowe z bananem i suszonymi morelkami


Pierwszy śnieg w tym roku, elegancko się prezentuje, nie mam zastrzeżeń. No chyba tylko to, że chciałabym aby jutro jeszcze był gdy rano wstanę. Wczoraj biegało się super! Na początku lekki szok, bo był mały mróz, no ale co to było, gdy w tamtym roku biegało się przy prawie minus dziesięciu. Ponad sześć kilometrów, z małymi przerwami - nie narzekam, ważne, że ruszam tyłek z fotela, prawda.
A dzisiaj nominacja od Sandry :)
1. Ulubiona gra planszowa.
Niestety nie gram w takie gry, a jedyne jakie posiadam i, które kiedyś lubiłam to "Dlaczego koty mają wąsy" :D
2. Na komputerze czasem gram w...
te wciągające gry na facebooku (!!!) i najlepsze Simsy3, ha.
3. Moją największą pasją jest...
pieczenie i dekorowanie ciast, tortów, babeczek.
4. Najdłużej przyjaźnię się...
chciałabym powiedzieć, że mam taką przyjaciółkę z dzieciństwa, bo miałam jeszcze kilka lat temu, ale obecnie niestety po wielu sprzeczkach itp, każdy poszedł w swoją stronę, tylko czasami ze sobą piszemy. Więc obecnie mam przyjaciółkę jeszcze za czasów technikum :))
5. Jestem...
LENIEM! Lubię długo spać, lubię chodzić cały dzień w piżamie, lubię bez sensu kręcić się po domu, lubię wiecznie otwierać tą samą stronę internetową, lubię jeść czekoladę a potem leżeć do góry brzuchem przez dzień cały haha! -,-
6. Moją największą wadą jest...
to, że często chcę rządzić moim chłopakiem i przez to właśnie jest wiecznie zły (no naprawdę go nie rozumiem!:D)
7. Za to jestem dobra w...
w znajdowaniu słodyczy schowanych w każdym zakamarku po całym domu. ♥
8. Chwila relaksu to dla mnie...
miło spędzony czas z książką.
9. Najczęściej jadam na śniadanie...
a to różnie, ale gdy nie ma mnie ze śniadaniem na blogu to zazwyczaj jem kanapki.
10. Mam często problem z...
jedzeniem. Jem więcej niż powinnam :D
11. W roku 2014 chcę...
znaleźć jakąś stałą pracę.

10 komentarzy:

  1. Mniam , powodzenia w znalezieniu pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odnajdywanie słodkości to taka tajemnicza zdolność, też ją posiadam! :D

    ps. u mnie też czeka zestaw pytań dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ryżowe <3
    I mnie zasypało ! Zima przyszła , łiii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W miniaturce wyglądało, jak banan z marchewką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daaawno nie grałam w simsy, a uwielbiałam! Są wciągające i to za bardzo :D A z facebook' owych gier nie korzystam, na szczęście :)
    Muszę kupić ryżowe płatki, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne płatki ;)
    Ja coraz bardziej chcę powrócić do Simsów, a leniuszkiem też jestem (o, tak troszkę :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płatki ryżowe, banan i morelki - jeszcze nie jadłam takiego połączenia.
    U mnie już cały śnieg stopniał niestety. :(
    Kolejna porcja ciekawych informacji. Fajna zabawa z tym LBA! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę tej zdolności odnajdywania słodyczy - ja nigdy tego nie umiałam, za to moja siostra jest prawdziwym mistrzem i znajdzie wszystko ;) ale tak samo jestem leniem i najchętniej nie robilabym nic ;)

    OdpowiedzUsuń