14 stycznia 2014

#149 muffinka.

muffina z jabłkiem i cukrem pudrem, koktajl truskawkowy
INSPIRACJA


Idealne śniadanie, na idealny początek dnia. Odnośnie mojego posta niedzielnego: wczoraj mogliście się dowiedzieć, że osobę, którą postanowiłam obdarować jest Natalia. Jakże się cieszę, że paczka przypadła do gustu! :):) A dzisiaj ja zostałam pozytywnie zaskoczona, bo moja długo wyczekiwana paczka wreszcie nadeszła - telefon ♥.♥

A tutaj nominacja do Libster Blog od Julii, dziękuję bardzo :)
1. Ulubiona pora dnia?
Lubię poranki, bo mogę zjeść pyszne śniadanie, ale lubię też wieczory, bo to wtedy mogę się wyciszyć, usiąść pod kocem z książką, pić beztrosko kawę, zajadać się czekoladą, obejrzeć dobry film.
2. Wymarzone miejsce na wakacje?
Jakieś niewielkie jezioro, gdzie bym mogła odnaleźć kawałek przestrzeni gdzie panuje spokój, tam mogłabym w pełni wypocząć.
3. Ulubiony dodatek do naleśników?
Chyba nic nie przebije tych z serem, śmietaną i cukrem.
4. W ludziach szukam...
zrozumienia.
5. Ulubiony dział w supermarkecie?
Słodycze - zdecydowanie! Chyba tam spędzam najwięcej czasu, i zawsze mój chłopak się denerwuje bo nie może pojąć jak można tak długo wybierać i patrzeć się na czekoladę haha!
6. Z domu nie wychodzę bez...
telefonu. Muszę zawsze mieć go ze sobą, nawet gdy idę do kościoła na dwadzieścia minut to i tak z wyłączonym dźwiękiem, ale musi być zawsze.
7. Pierwsza przygotowana potrawa?
Nawet nie pamiętam :) Tak dawno to już było...
8. Najgorszy senny koszmar?
Ojej, mogę chyba powiedzieć, masakra, niedawno temu. Jakiś stary, opuszczony budynek, tak jakby niedaleko budynku mojego gimnazjum. Byłam tam z jakąś grupką ludzi, przechodziłam po jakiś deskach, murkach, pustakach, coś dziwnego. No i w pewnym momencie gdzieś stanęłam na jakąś deskę i wszystko się zawaliło, zaczęłam uciekać, ale nie miałam gdzie i normalnie widziałam jak na żywo cały ten kurz, ja spadałam, ktoś krzyczał, może ja krzyczałam i w pewnym momencie usłyszałam "Przygotuj się, właśnie w tym momencie twoje życie na ziemi dobiegło końca."
Jezu! Uwierzcie mi, obudziłam się i zanim zasnęłam ponownie minęły godziny, tak się wystraszyłam :O
9. Ulubiony sportowiec?
Aj, nie mam pojęcia, mało się tym interesuję.
10. Gdybym musiała wybrać jedną potrawę, którą będę jeść codziennie przez miesiąc byłaby to...
Uwielbiam wszystko co jest proste do przygotowania, dlatego codziennie mogłabym jeść pieczoną pierś z kurczaka, z frytkami, jakąś surówką i koniecznie ketchup do tego!
11. Zdecydowanie za rzadko...
biegam. Zdarzy się raz na tydzień, na dwa, a mogłabym częściej, aleee - lenistwo mną zawładnęło ;3

6 komentarzy:

  1. Wow ! Telefon i muffina i koktajl zniewalają ! :)
    Poproszę taką muffinę do kawy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne pysznosći <3 super , dostałas prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki koktajl mi się marzy! Na szczęście zapas truskawek mam w zamrażarce, więc nic nie stoi na przeszkodzie, żebym sobie zaraz taki przyrządziła! :) Szkoda tylko, że muffinki takiej nie mam...
    Prezent dla Natalii widziałam u Niej na blogu - cudowny, super niespodzianka!
    Dzięki za odpowiedzi na pytania. Fajnie się czegoś o Tobie dowiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny poranek :) Cieszę się że muffina posmakowała, to zawsze budujące :D
    Ostatni punkt - jakbym czytała o sobie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda naprawdę apetycznie : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam CIę :)))

    Gratuluję telefonu :D

    OdpowiedzUsuń