13 stycznia 2014

#148 gofry.

 gofry z kaszy manny, z kiwi i milką philadelphią orzechową


Nie takie chrupiące, tylko mięciutkie. Ale smaczne! :)
Witam nowy tydzień, będzie ciężki, oj bardzo.
A wczoraj byliśmy na imprezie wośp. Hmmm, nie liczyłam na super zabawę i sumie było słabo. Tylko tyłek mnie od krzesła bolał haha, no ale pieniążek był dany, więc to się liczy. Jak co roku mama poszła liczyć pieniądze z puszek, więc mówiła, że moja mieścina w tym roku pobiła rekord, hah, to już coś.
Dzisiaj nastawiam się na to, że wzbogacę (haha) się o nowy telefon. Ale jedzie do mnie i nie może dojechać xD
c i e r p l i w o ś c i

12 komentarzy:

  1. Philadelphia milka orzechowa ? *.* Muszę to mieć !
    Te gofry są cudowne ! Nie będzie tak źle ;) Może ten tydzień okaże się ciężki ale i bardzo ciekawy ?
    A oby telefon dojechał ! Koniecznie się nim pochwal ;)
    I tak w ogóle ... dzięki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Inna wersja kratki na tych gofrach, taka drobniejsza. :) U mnie tydzień też ciężki, ale jakoś trzeba dać radę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała wypróbować :) Idealnie wpasowało się to kiwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób mi takie gofry Mam straszną ochotę, a moja gofrownica nie chce ze mną współpracować :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie dziś gofry widzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszyscy robią mi dzisiaj ochotę na gofry :) szkoda tylko, że gofrownicy brak :p takie mięciutkie też musiały być super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim zestawieniu musiały być przepyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie smakowite gofry, nie mogę się doczekać, kiedy wrócę do domu i też takie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszędzie gofry <3 zazdroszczę orzechowej philadelphii u mnie wogóle jej nigdzie nie ma...gdzie ja mieszkam cholender! zero napojów sojowych, żadnych produktów bio...jezus. żenada :c
    a jaki telefon do ciebie jedzie? trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadłabym takie gofry! Smacznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do LBA! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie pysznosci i cudne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń