10 stycznia 2014

#146 owsianka.

owsianka z truskawkami, bananem i domową granolą

12 komentarzy:

  1. muszę w końcu zrobić granolę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzis robie kolejna domowa granole.
    Uwielbiam w zime wyciagac letnie perelki z zamrazalki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho ho, ale świątecznie dzięki temu kubkowi!
    Ta granola jest cudowna! Tak apetyczna, że nawet owsianki nie zauważyłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się kiedyś pokusić o domową granolę. Narobiłaś mi ochoty na truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda słodko :) A ten kubeczek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za zestawienie ! Moje smaki oj moje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, granola, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Truskawki i banan w owsiance pyyycha! Musze wyciągnąć swoje z zamrażalki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. banan i trsuakwka w owsiance! moje ulubione połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. same pyszności dzisiaj :) a kubek jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. owsiaaanka <3 kocham zawsze i wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń