9 stycznia 2014

#145 najzwyczajniej.

bułka z pomidorem, jajecznicą i kabanosem


Wczoraj wcale długo nie nosiłam tego drzewa, ale wystarczająco aby wczorajszy cały dzień bolała mnie ręka, a dzisiaj z samego rana to jeszcze gorzej. A ksiądz był spoko! Słońce za oknem, a podobno w weekend ma zacząć padać śnieg? ;o Jeżeli to prawda, to już doczekać się nie mogę!

Dzisiaj chwalę się granolą, bo wyszła jak na pierwszy raz cudna.
A dodałam wszystko co miałam pod ręką. Płatki owsiane, otręby, płatki kukurydziane, sezam, słonecznik, wiórki kokosowe, migdały. A na sam koniec, już po wystygnięciu dodałam gorzką czekoladę i jeszcze kilka pokruszonych pierniczków (które schowałam po świętach, aby nikt nie zjadł :S) Wyszła pyszna!

7 komentarzy:

  1. Podziel się tą granolą *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Granola wygląda idealnie!
    Smakowita bułka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko wygląda ta granola! zrób mi taką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Granola wygląda idealnie ale ta bułka napakowana jajecznicą - Mega smacznie :) hehe ja chcę jedno i drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta granola wygląda pięknie! Jak Ty to zrobiłaś, że takie wielgachne bryły powstały? Chcę, chcę, chcę!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sprytnie z tymi pierniczkami! ja już nie mam nic!

    OdpowiedzUsuń
  7. granola wygląda obłędnie !

    OdpowiedzUsuń