7 stycznia 2014

#143 chlebuś.

jednoporcjowy chlebek bananowy z domowymi powidłami śliwkowymi, ptasie mleczko domowe


Zdecydowanie ten jednoporcjowy nie wszedł taki pyszny jak ten z dużej blaszki. Ubolewam, bo miałam tak straszną ochotę na ten znany smak, a tu wyszedł inny -,- Oo nie, następnym razem robię dużą blachę!
Wczoraj święto, ale niestety poszłam do kościoła na tą nieszczęsną godzinę gdzie było dużo ludzi, więc zasłabłam, ojej, na szczęście potem było już tylko lepiej, i elegancko szliśmy w pochodzie trzech króli, haha :D

9 komentarzy:

  1. jakie pyszne słodkie śniadanko ;) nigdy nie robiłam jeszcze ciasta jednoporcjowego, a nazbierałam już tyle przepisów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowo apetcznie sfotografowane śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mnie kusi to ptasie mleczko tutaj! Nigdy nie robiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli nie smakował Ci tak bardzo jak ten z dużej blachy to ja bym go chętnie przygarnęła :D Następnym razem biorę udział w akcji "podziel się posiłkiem" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam chlebek bananowy, muszę zrobić :) I zdjęcia bardzo mi się podobają, śniadanie w łóżku- idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jednoporcjowe ciasta i chlebki.
    Zazdroszcze sniadania w lozku, ja niestety musialam isc do szkoly i nie moglam pozwolic sobie na leniwe sniadanko
    I musze znow zrobic sobie ten chlebek bananowy, bo juz zapomnialam jak pysznie smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę w końcu stworzyć bananowy chlebek - jutro kupuję banany! :) ptasie mleczko wygląda bardzo kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bananowy chlebek ! Ja go uwielbiam :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być i tak pysznie! ::))

    OdpowiedzUsuń