2 stycznia 2014

#141 już w Nowym Roku.

crumble jabłkowe z kokosowo-owsianą kruszonką i cukrem pudrem


Witam w Nowym Roku :)
Po moim Sylwestrze mam całkiem fajne wspomnienia. Najadłam się, wytańczyłam, czyli tak jak być powinno. Tylko rano spałam do jedenastej i tak wyszło, że nie napisałam, bo śniadanie zjadłam dopiero po godzinie piętnastej -,- A noworoczne postanowienia? Nigdy takich nie miałam, w tym roku także nie mam. No chyba, że liczy się to, że co roku mówię, że trochę schudnę ale jakoś tam bla bla bla bla bla i stoję w miejscu haha! ^.^ No ale od dzisiaj mam zamiar iść w tym kierunku, zobaczymy czy dam radę ;)
Pyza uwielbia siedzieć na parapecie zawsze w tym momencie gdy robię zdjęcia!
W tym roku postanowiłam założyć pudełko wspomnień. Myślę, że mogę nie wyrobić się z tym, aby codziennie zapisywać i wrzucać do niego kartki, ale spróbuję, a co tam! ^^

Oby ten czternasty był lepszy od trzynastego.

10 komentarzy:

  1. ona po prostu chce koniecznie być na zdjęciu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tym pudełkiem. Ja trochę się boję, że gdybym takie załozyła, to po roku nie miałabym co z niego wyciągać... ;)
    Pyza jest piękna! Śniadanko też. I Ty bardzo ładnie wyglądasz, postanawiaj sobie co chcesz, ale ja Ci mówię, że nic zrzucać nie musisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze pudełeczko :)
    Zjadłabym takie crumble :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze w koncu zrobic to crumble
    Fajnie ze sylwester ci sie udal
    I jeszcze powiem ze jestes sliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ten cukier wygląda jak śnieg! :)
    Super, że Sylwester udany. Jestem pewna, że rok 2014 będzie równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być lepszy !
    Piękna jesteś , wiesz ? :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez nie mam postanowień ;) ślicznie ci w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  8. też masz pudełko wspomnień?! ale fajnie! :) ja ostatnio też pisałam o akcji na blogu i wogóle bardzo się ciesze, że to robię. fajnie będzie w grudniu przeczytać to wszsytko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Crumble <3 Pysznie wygląda. Pudełko wspomnień jest u mnie wypełnione zdjęciami i czesto tam zaglądam, super pomysł C: Pozdrawiam! Śliczne zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Crumble.. wieki nie jadłam! Wygląda przepysznie :)
    Cieszę się, że Sylwester udany, oby cały rok taki był :)

    OdpowiedzUsuń