31 grudnia 2013

#140 manna na Sylwestra.

kasza manna z karmelizowanym bananem, kremem pierniczkowym, gorzką czekoladą


Kiedy zabrałam się zajedzenie to manna już lekko wystygła, krem calutki się rozpuścił, a gorzka czekolada dodana w ostatniej chwili to była idealna myśl - przełamała słodycz bananów. :D
Aha, i mam nadzieję, że stwierdzenie "jaki Sylwester taki cały rok" odnosi się wyłącznie do nocy Sylwestrowej, bo z samego rana moja cierpliwość była wystawiona na próbę: cała choinka się przewróciła, ale na szczęście (!) tylko kilka bombek się pobiło. Nie wiem co było przyczyną, wtf!! Na początku myślałam, że szalona Pyza wbiegła do pokoju i narozrabiała, ale okazało się, że była na podwórku. ;x Ehh, czeka mnie więc dzisiaj ponowne ubieranie choinki, bo jakoś nie wyobrażam sobie tego, że mogłabym już ją schować. *.*

W godzinach porannych ostatni dzień tego roku spędzam przy jedzeniu pysznego śniadania i zabijając czas grając w gierki na facebooku. Jem normalne śniadanie, bo już później będę musiała uważać na to co jem. W godzinach popołudniowych to już lekkie zamieszanie, będę ogarniała moje włosy i twarz haha. Pod wieczór będę gotowa, a cały wieczór i połowę nocy już w Nowym Roku spędzę na zabawie. Tak sobie myślę, że tęsknię na maxa za takim Sylwestrem jaki spędzałam ostatnio pięć lat temu (wieczór przed tv, z jakimś towarzyszem i pełnym stołem jedzenia). To czwarty mój  Sylwester gdy coś poważniejszego się dzieje. I jakoś nawet nie mam ochoty wcale iść się bawić, jestem dziwna. Tej nocy pewnie nie zobaczę fajerwerków, no cóż. Ale mam przynajmniej nadzieję, że się wybawię i z jedzeniem nie będzie ciężko.
A przy ogarnianiu umilam sobie czas przy muzyce z lat 80. Uwielbiam ją! 

Życzę Wam udanego Sylwestra!
Oraz Szczęśliwego Nowego Roku, aby czternasty był lepszy od trzynastego, aby wszystkie marzenia się spełniły, aby nie zabrakło miłości i uśmiechu :) Buziole!

10 komentarzy:

  1. Karmelizowany banan <3 omomom *-* cudo!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak bardzo chcialam gdzies isc, ide, a teraz mi sie nie chce, hahah xd
    Wszystkiego, co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również pokusiłam się na tę kaszę na koniec roku :)
    Wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez to ,musialo byc pyszne.
    Chyba zrobie sobie jesacze dzis karmelizowanego banana :D
    Szczesliwego nowego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie choinka też się przewróciła to przywiązałam ją do szafki :P
    U mnie też manna ! :D
    Szczęśliwego Nowego roku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tu wpadać, u ciebie zawsze tak kolorowo, smacznie, przyjemnie ;) dawno już nie jadłam manny na śniadanie - ostatnio robiłam i już nie umiem się nią najeść, za to piekłam pyszny piernik z kremem z manny - naprawdę polecam ;) ja też mam tak, że nie mam ochoty na żadne wyjścia, zwłaszcza w Sylwestra, kiedy każdy chce bawić się na siłę, dlatego zdecydowałam, że w tym roku zostaję w domku i będę czytać - tak to już jest, studenci polonistyki nigdy nie mają przerwy od studiów ;) Wiolu, wszystkiego najlepszego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze pysznie.
    Biedna choinka!
    Udanej zabawy! I żebyś zobaczyła jednak trochę fajerwerków! ;) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasza manna to dobry wybór :D Moja mama na dziś zrobiła piernika z nadzieniem z kaszy manny :D Pyszny :) Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie życzę Ci udanej, szampańskiej zabawy! :)
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń