27 grudnia 2013

#138 po Świętach.

ciasto ♥

I jak po Świętach ? :)
U mnie niesamowicie fajnie. Wigilię spędziłam tylko z mamą i siostrą, na pasterkę niestety nie poszłam (bo nie pozwala mi na to mój strach dotyczący miejsc gdzie tłum ludzi). Jako, że byłam najmłodszym członkiem rodziny tego dnia to wyciągałam spod choinki prezenty (czułam się jakby czas cofnął się o dziesięć lat wstecz, to była kiedyś atrakcja!) Mikołaj bogaty, chociaż prezenty to ta mniejsza część Świąt, więc dopiero rozpakowaliśmy je późnym wieczorem. Myślę, że moje podarki przypadły do gustu, więc cieszę się podwójnie.
Na pierwszy dzień Świąt przyjechał mój chłopak, na drugi brat z rodziną. Jedliśmy, leniuchowaliśmy i tak zleciało :D Jedzenia po Świętach pozostało jeszcze sporo, więc teraz będziemy jeść jeszcze przez kilka dnia (haha). A ja jestem napakowana jedzeniem, ale nie jest tragicznie, bo czuję się elegancko! :)

Mój Mikołaj trafił idealnie w moje gusta. Książki to coś co uwielbiam mieć na półkach i czytać. Słodkości zawsze i wszędzie. Kubeczek z reniferami najlepszy pod słońce, kolczyki akurat będą pasowały na Sylwestra, najlepszy krem do rąk którego nie zmieniam już od ponad roku, a reszta kosmetyków niezbędna, i jeszcze karta podarunkowa z ulubionego sklepu. <3
A teraz, po Świętach odpoczywam. 
Leniuchowania ciąg dalszy, bo niedługo Sylwester i początek Nowego Roku, tego lepszego tak myślę.

12 komentarzy:

  1. Ale slodkosci z rana, ale przeciez nie mozna marnowac jedzenia :-)
    Wow ile dostalas prezentow. Mam twn sam kremik czekoladowy, ktory pachnie naprawde jak czekolada i ten kubeczek chyba najbardziej wyroznia sie sposrod wszystkich prezentow ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta oczywiście fajne, ale zbyt krótkie...
    Też dostałam krem do rąk Farmony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasta *.*
    Poproszę tego makowca ! :D
    Cudne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ciacha! U mnie też była strucla makowa i sernik :D
    Prezenty udane widzę :) Też jak byłam mała rozdawałam prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wypas! Ale wypas! Ale wypas! <3
    Cudowne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, a u mnie, wyobraź sobie, pierogów było mała i dorabiałyśmy dzisiaj z mamą ;) Prezenty rzeczywiście świetne ;) Też czytuję Zafona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to musiało być pyszne ! <3
    Te prezenty pod choinką wyglądają genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście Mikołaj się spisał - prześliczna filiżanka!
    Najważniejsze, że czujesz się dobrze i że święta udane. Zazdroszczę takiej miłej atmosfery :)
    Sernik i 3bit podbiły moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pyszny talerzyk, 3bit zawsze należał do mych ulubionych ciast :)
    dostałam miseczkę z tej samej reniferowej serii, co Ty kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjadanie świątecznych potraw trwa, u mnie tak samo ;-)
    Piękna choinka i wspaniałe prezenty! Mam podobny kubek z reniferami :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. kubeczek śliczny :)
    Uwielbiam ciasto 3bit <3

    OdpowiedzUsuń
  12. też uzywam tego kremu do rąk! ;)
    ale miałas słodkie śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń