24 grudnia 2013

#137 Merry Christmas.

jogurt z granolą (z gorzką czekoladą) i bananem


Pogoda wiosenna, to jedyny minus.
Jak na Wigilię przystało u mnie w domu jest ścisły post, czyli je się tylko i wyłącznie potrawy postne, zero mleka, jajek, masła, ciast, mięsa itp. (często się wyłamuję, ale ciiii, ;P) Bo zazwyczaj wtedy kiedy nie można, mam ochotę na to wszystko, więc śniadaniem zgrzeszyłam, haha.
Teraz lecę lepić pierogi i uszka, gotować barszczyk i zupę...
NIE JEM ryb ani śledzi, więc na kolacji wigilijnej będę zajadała się pierogami :D

Wszystkie prezenty już pod choinką. Wieczorem przyjeżdża moja naaajlepsza siostra >.< 
Możliwe bardzo, że napiszę dopiero za kilka dni. Dzisiaj chcę już tak oficjalnie życzyć
WESOŁYCH ŚWIĄT !!! :)

7 komentarzy:

  1. dla mnie też jedyną wigilijną potrawą zdatną do jedzenia są uszka/pierogi i barszcz, nawet makowca czy keksu nie lubię ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku, aż takiej postnej tradycji to u mnie na szczęście nie ma, bo naprawdę nic bym przez cały dzień nie mogła zjeść oprócz wlewania hektolitrów kawy i herbaty:)

    u nas po prostu jest to dzień bez mięsa, za to z całym nabiałem♥

    Weselszych:*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzisiaj również oczywiście bez mięsa jednak z jajek i nabiału nie rezygnujemy :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj tam pogoda !
    Cieszmy się tą magiczną chwilą !
    Wesołych Świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mama chyba postuje, bo jakoś nie widziałam, żeby jadła dziś coś konkretnego. ale nikt nie je za dużo, bo szykujemy miejsce na kolację;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń