22 grudnia 2013

#135 biszkoptowy.


omlet biszkoptowy z nutellą, ananasem z puszki i cukrem pudrem


Wczoraj spędziliśmy godziny na zakupach, a co z nich wynikło, dodatkowo tylko dwa prezenty :) Mieliśmy niezłą akcję przy wybieraniu dla mojego chłopaka perfum, całkiem inny zapach wybraliśmy, a w końcu dano nam zupełnie inny. Nie wytrzymałam, w samochodzie jeszcze raz sprawdziłam, i myślę, coś tu nie gra. Wróciłam do sklepu to dwadzieścia razy babki przepraszały buhaha. Ale koniec końców mam droższe, ale dużo ładniejsze. ♥

Dzisiaj pakowanie prezentów. A to uwielbiam najbardziej! Sprzątanie w domu dobiegło końca, jutro tylko godziny spędzę w kuchni, ale to ta przyjemniejsza część zbliżających się Świąt :)
Pyza dzisiaj zadowolona bo dostała od Mikołaja nową obrożę, haa *.*

Pięknej niedzieli !! :*

7 komentarzy:

  1. Omlecik <3 Bardzo fajną minkę ma Twój kubek! A Pyza wygląda na dumną ze swojej obroży!

    OdpowiedzUsuń
  2. Omlet i nutella, czego można więcej chcieć (◠△◠✿)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale puszysty wyszedł Ci ten omlet <3
    A kicia ma śliczną obróżkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale puszysty! Moje nie wychodzą takie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki grubasek :)
    Bardziej od śniadania podoba mi się ten kociak - jest przesłodki! Rzeczywiście wygląda na zadowoloną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój kot dostanie pod choinkę wielki drapak. boję się teraz, czy zechcę go używać, czy będzie wolał tekturowe pudełko po nim.
    ale Twój omlet jest grubaśny. mniam!

    OdpowiedzUsuń