19 grudnia 2013

#134 budyniowa & pytanie.


budyniowa owsianka z jogurtem naturalnym, sokiem malinowym, mrożonymi malinami,
domowym masłem fistaszkowym ( tym od Juli :))


Mam dylemat. I stąd moje pytanie: którą sukienkę wybrać na Sylwestra? Póki co, każdy mówi, że czarną. Nawet mój chłopak upiera się przy czarnej. Może dlatego, że nałożyłam ją tylko raz, a w tej beżowej oblatałam już spoko wesel i innych imprez. Więc kurcze, nie wiem. No nic, chętnie "posłucham" waszych zdań i się zastanowię :D Z góry dziękuję!

21 komentarzy:

  1. budyniowa z malinami - idealnie!
    A co do sukienki to szczerze powiem, że obie świetnie (i w obu Ci ładnie). Ale na Sylwestra bardziej pasuje mi czarna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czarna, bo biała dodaje ci jakieś 10 kg w biodrach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam kompleksów :D i gdybym miała zamartwiać się moimi biodrami to całe życie nosiłabym tylko i wyłącznie czarne spodnie i czarne bluzki. haha ;)

      Usuń
  3. czarymaryczarownica- nic nie dodaje. inaczej stoi i dlatego się tak wydaje ale na sylwestra czarna do tego jakiś makijaż i czerwona szminka :D
    i zalatuje mi Twój blog jakiś j******m pro ana. 800 kcal :> ogarnij dziewczynko.

    OdpowiedzUsuń
  4. czarna! :D z dodatkami lepiej wpasuje się w sylwestrowy klimat :)
    u mnie dzisiaj też maliny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze wybiorę czarną i tu nie będzie inaczej ;)
    a owsianka z malinami by mi się przydała, bo coś choroba mnie bierze... buu!

    OdpowiedzUsuń
  6. czarna! pasuje o wiele lepiej niż biała, ładnie podkreśla figurę nie uwydatniając nic za bardzo co ogólnie biały kolor ma w tendencji swojej. więc czarna czarna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna :)
    Podziel się malinami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem za czarną. Twój chłopak dobrze mówi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem za czarną bo ... po prostu uwielbiam ciuchy w tym kolorze ! :D
    Piękna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  10. W czarnym wyglądasz przecudownie <3
    Skąd masz taką miseczkę :) ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, chyba wybrałabym czarną :)
    Domowe masełko, mniami! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czaaaarna, taka tajemnicza w niej jesteś :) I pięknie się komponuje z tymi butami!

    OdpowiedzUsuń
  13. czarna! jest śliczna i Tobie w niej ślicznie:) gdzie kupiłaś tak na marginesie?

    OdpowiedzUsuń
  14. czarna, zdecydowanie czarna :) wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak większość, również uważam, że czarna :-) Świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę pozostać wierna czarnej - wyglądasz w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie czarna :) Chodź przepięknie wyglądasz w dwóch :) hehe gdzie zakupiłaś tą czarną :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiem gdzie zakupiłaś - doczytałam :)

      Usuń