18 grudnia 2013

#133 z piekarnika.

serniczki waniliowo-kakaowe (jeden z gorzką czekoladą), mandarynka

Wczoraj piekłam ciasto jogurtowe i patrząc na przepis dodawałam wszystko po kolei, dopiero później tak myślę "chyba cukru za mało..." i rzeczywiście, wszystko co dodawałam to z przepisu na gofry i musiałam dorabiać później haha, dobrze, że chociaż dodałam wszystkie prawidłowe składniki. A dzisiaj sytuacja podobna, ale tylko z cukrem, zahaczyłam o inny przepis i dałam za dużo cukru. Na szczęście nie na tyle dużo, żeby nie było zjadliwe. Ale słodkie było bardzo -,-

Dzisiaj sprzątania przed świętami dzień drugi.

5 komentarzy:

  1. Czasem trzeba się zasłodzić. :D
    Mandarynka to w tym okresie obowiązkowy dodatek do każdego posiłku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne małe słodkości :) A roztargnienie (przed)świąteczne to rzecz normalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi ogromnej ochoty na serniczki! Nie można tak!
    Musiały być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie poczęstowałabym się takim serniczkiem. tym z czekoladą ^^

    OdpowiedzUsuń