14 grudnia 2013

#129 jaglana.

kasza jaglana z mlekiem waniliowym, wiórkami kokosowymi, pomarańczą


Jestem, nareszcie. 
Tak nie mogłam się doczekać piątkowych zakupów, że jak zwykle praktycznie mało z nich wynikło. Bo wyszłam z galerii tylko obładowana czekoladą i jedną piątą prezentu dla siostry -,- Mam nadzieję, że znajdę jeszcze coś sensownego gdzieś, bo jak nie to liiipaaa. No ale bywa, na zakupy miałam tylko trzy godziny, więc jakby nie patrzeć mało, mało, mało ;[
Śniegu nie ma.
I wyjechałam z Białegostoku z dodatkowymi dwoma kilogramami, tak sądzę ;3 Haha.

16 komentarzy:

  1. E tam zima i kilogramy trza łapać ! Wiosną się zgubi kochana :3
    Szkoda że zakupu się nie powiodły :c Pojadę z Tobą to Ci pomogę , heh :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, u mnie dziś też jaglana :)
    Dobrze, ze jakkolwiek angazujesz się w prezent dla siostry, ja od mojego brata nigdy nic nie dostałam ;) (nadmieniam, ze nie jest on 5letnim dzieckiem)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielbię zakupy przez Internet, bo główne prezenty kupiłam online, po resztę dodatków będę dopiero szła tuż przed wigilią<3

    Ale trzy godziny na zakupy?
    Jezu... ja bym oszalała. Usiadła na kawie i przesiedziała cały ten czas;d

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 godziny to dużo moim zdaniem, ale ja też zazwyczaj wychodzę bez żadnych konkretów :p
    u mnie dziś cały czas na pomarańczowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie trzy to dużo, ale w galerii [przynajmniej dla mnie] czas płynie błyskawicznie ;O

      Usuń
    2. Zgadzam sie czas w galerii bardzo szybko mija

      Usuń
  5. U mnie dzisiaj również jaglanka z pomarańczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiórki kokosowe, pomarańcza - tak egzotycznie! ;)
    Na najlepsze prezenty wpada się przypadkiem - dziś mi się to zdarzyło! A dodatkowe kg spalisz biegając po sklepach - ja po dzisiejszych wędrówkach czuję się sporo odchudzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co robiłaś w moim mieście? :D
    Jaglanka z wiórkami - obie rzeczy kocham więc razem.. kurcze, chyba sobie ugotuję jeszcze dzisiaj:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa co robiłam, zakupyyy ;D niedaleko mam ;))

      Usuń
  8. Na pewno uda się znaleźć coś ciekawego, co ucieszy siostrę :)
    Pomarańcze wyglądają niczym dwa słońca!

    OdpowiedzUsuń
  9. tak to jest, jak się idzie na planowane zakupy to nigdy nic nie ma, a jak wynikną przez przypadek to wychodzi się z pełnymi torbami (i pustym portfelem).
    ale śniadanko miałas przednie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. daj spokój, nic ostatnio w tych sklepach nie ma.. tzn. niby jest, ale jak się temu przyjrzysz, to ciężko znaleźć coś sensownego.. 2 kg mówisz? czyli pysznie było? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak to jest - jak się czegoś szuka w sklepach to się wychodzi z pustymi rękoma (mimo ze wiele rzeczy się podobało - ale raczej tych niepotrzebnych) :D
    A co pysznego w kubeczku??

    OdpowiedzUsuń
  12. zauroczył mnie Twój kubek :) jaglanka taka prosta a przepyszna. jutro chyba zaserwuję sobie na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń