8 grudnia 2013

#128 nutella.

tosty z nutellą, kawałek piernika


Dzisiaj się pakuję.
Wieczorem jadę do rodzinki pilnować mojego bratanka, więc ze śniadaniem pojawię się pewnie dopiero w sobotę. Ale na wasze blogi zaglądać będę na pewno ;) Ubolewam nad tym, że nie będę miała "normalnego" dostępu do internetu, tylko ten w telefonie. No cóż, jakoś pięć dni przeżyję, bez przesady *.* W piątek mam zamiar przy okazji iść do galerii i kupić prezenty. Huhu, piątku już nie mogę się doczekać!
No więc, buziak i do soboty! :*

Jestem: TUTAJ.
Nie instagram, bo mój Samsungo nie jest wyposażony w androida, eh >.<

6 komentarzy:

  1. prosto, ale słodko i smacznie :)
    udanego pobytu u rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nutella *.*
    Udanych zakupów , też je uwielbiam !
    Będę niecierpliwie na Ciebie czekać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już chyba z rok nie jadłam Nutelli ;) Miłego pobytu u rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie pamiętam kiedy jadłam nutellę, narobiłaś mi ochoty! *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Jestem nowa w blogosferze i chciałabym nawiązać nowe znajomości.
    Twojego bloga odwiedzam już od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz postanowiłam sama zająć się pisaniem (tego, co mi do głowy akurat wpadnie). Chciałabym poinformować, że umieszczam Twój adres w moich linkach i zaprosić do mnie! Będę tu zaglądać tak samo często jak dotychczas (tj prawie codziennie), ale teraz, jako istniejąca w sieci osoba, mogę też pełnoprawnie komentować. :D
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że uda nam się blogowo zaprzyjaźnić! ;)
    *Umieszczam taki sam komentarz na każdym blogu, który obserwuję, bo pisanie do każdej osoby oddzielnej wiadomości zabrałoby mi mnóstwo czasu; to tylko taki komentarz powitalny. Jeżeli zainteresowała Cię moja osoba to zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. PS. Lubię te małe opakowania Nutelli. Może dlatego, że nie grozi mi wtedy zjedzenie całego słoika ;)
    Też muszę się zabrać za kupowanie prezentów...

    OdpowiedzUsuń