6 grudnia 2013

#126 czekoladowo na Mikołaja.

czekoladowe clafoutis z białym Michałkiem 

To było najlepsze czekoladowe śniadanie. Gorzka czekolada plus biały roztopiony Michałek. Nie zdołałam zjeść wszystkiego na raz (powody zdrowotne), więc zostawiłam mniejszą część na drugie śniadanie ^^
Dzisiaj Mikołajki.

Już wczoraj dostałam moją paczkę i podzielę się z Wami wrażeniami. Akurat piekłam pierniczki, nagle patrzę podjeżdża kurier. Moja pierwsza myśl? "Pewnie znowu tato coś zamówił!! I nic nie powiedział, nie zostawił też pieniędzy!! Jak zwykle!!" Słyszę dzwonek do drzwi, biegnę, wyglądam przez szybkę i widzę jakąś dużą paczkę. Otwieram, strasznie miły i wesoły pan mówi moje imię, nazwisko i każe podpisać. Okej, podpisuję i jeszcze do niego zagaduję "A co to może być". A on do mnie "Pisze Wesołych Świąt, więc pewnie jakiś wypasiony prezent." Naprawdę pan był super! :D

Byłam tak szalenie zadowolona, że dobrych kilka chwil przyglądałam się wielkości tej paczki i nie wiedziałam czy mam ją rozpakować już teraz, czy może zostawić na dzisiaj rano. Jula, jesteś mistrzynią w robieniu prezentów! Żebyś tylko widziała mój uśmiech gdy wreszcie rozpakowałam pudełko. Gdy brałam do ręki pierwszą rzecz, moje oczy błyszczały, a potem patrzę, a tam głębiej widać coś jeszcze, i jeszcze, i jeszcze. Masełko jest cudowne, granola wspaniała, a pierniczki kawowe pycha! Już nawet nie wspomnę o tak dużej ilości słodkości, idealnie dopasowanym kolorystycznie kubku i papilotkach na muffinki. Idealnie trafiłaś ze wszystkim w mój gust. :) Dziękuję z całego serducha!! ♥
To najfajniejsze Mikołajki od lat :) Mam nadzieję, że moja paczka także dotarła, robiłam ją również dla Juli :)

Dziękuję też Elin, za zorganizowanie tak fajnej akcji :)

A wczorajsze pierniczenie było i teraz pierniczki leżakują na święta.
Wieje i wieje. Ale jest też i śnieg... taki jakiś byle jaki, ale nawet lepsze to niż nic. :) Od dzisiaj pobawię się trochę w robienie innych zdjęć moim słabym sprzętem nazywającym się aparatem. -.-
Ahoj!

22 komentarze:

  1. Och jakie pyszne czekoladowe śniadanko, super prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śmieszny kubas;d
    Ritterki w paczkach Mikołajkowych to taka trochę blogowa tradycja!

    OdpowiedzUsuń
  3. boski mikołajowy kubek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile prezentów, ile pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  5. ohohooo no Jula jest wspaniała, więc nic dziwnego, że dostałaś równie wspaniałą paczkę z prezentami <3 cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też wieje i łeb chce urwać :< A prezent wspaniały dostałaś ! Pozazdrościć tylko :D
    A dzisiejsze śniadanie - mistrzowskie !
    Wesołych Mikołajek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prezent, pierniczki na pewno były pyszne! A kubek-Mikołaj jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  8. także uważam, że kubek mikołaj genialny! :)
    i widzę, że dostałaś najlepszą na świecie czekoladę - milkę z oreo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale hojny mikołaj! wspaniały prezent ;)
    a co do śniadania- clafoutis jest deserem tradycyjnym- wiśnie zatopione w cieście. owoców tu brak, więc nazwa nie pasuje, ale i tak wygląda wspaniale. i na pewno pyszne było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że mam wiśnie, ale nie miałam, więc dodałam mini mini ilość malin i nie dopisałam najwidoczniej huhu bywa i tak :d
      ee tam będę nazwą sie przejmować ;d

      Usuń
  10. super prezent! :)
    a śniadanie ci zabieram :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny prezent, ile pyszności! A clafoutis jeszcze nie robiłam, Twoje wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały prezent zazdroszczę - tyle pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o mamo, mikołaj hojny, w końcu początek miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo ci ten Mikołaj przyniósł, a jaki fajny ten prezent, no i smaczny ;D
    poranek na czekoladowo zaliczony ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie mi uświadomiłaś, że wieki nie jadłam "michałków", a ich dodatek w twoim śniadaniu kusi :) i widzę, że jesteś posiadaczką takiego samego mikołajowego kubka jak ja :3

    OdpowiedzUsuń
  16. cieszę się, że prezent się spodobał. miałam nadzieję zaskoczyć Cię choco crossies, bo przywiozłam je z ostatniej wizyty w Niemczech ;)
    a ja własnie popijam herbatkę z różą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zaskoczyłaś, już nie mogę się doczekać kiedy spróbuję :) mam nadzieję, że herbatka smakuje ^^ <3

      Usuń
  17. prezent faktycznie cudowny :) milka oreo the best! ;) mikołaj chyba wiedział, że jesteś fanką czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie można kupić taki kubek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go kupiłam rok temu przed świętami z AVONu. teraz nie mam pojęcia czy jeszcze jest gdzieś dostępny.

      Usuń
  19. JAKI CUDOWNY KUBEK!
    A prezent super i wogóle śmiesznie fajnie że udało Wam się robić sobie nawzajem prezent:D

    OdpowiedzUsuń