5 grudnia 2013

#125 kluski.

lane kluski korzenne (z przyprawą do piernika i cynamonem), mandarynka


Śniegu wczoraj wieczorem napadało dużo, ale zdziwienia zero gdy rano już nie pozostało ani trochę -,-
Co do dzisiejszego śniadania: podnoszę ręce na te nieszczęsne (ale pyszne) kluski! Za każdym razem wyjdą mi takie jak nie trzeba. Kiedyś, kiedyś, dawno temu wolałam takie gęste i nigdy mi takie nie wychodziły, a teraz gdy mi się zmieniło i wolę takie pływające w mleku to są gęste! Co za pech, ale jeszcze się poduczę i nie zrezygnuję z nich na pewno, bo dzisiejsza wersja była najlepsza :)

Po południu mam zamiar piec pierniczki, nareszcie.

6 komentarzy:

  1. jak zrobić takie lane kluski korzenne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 1/3 szkl mleka zagotowałam, w miseczce rozmieszałam 1/2 szkl mąki z jajkiem i odrobiną przyprawy do piernika i cynamonu i 2 łyżkami mleka, i na gorące mleko kładłam łyżką :)

      Usuń
  2. udanego pierniczkowania , daje radochę :D
    a korzenne kluchy na pewno nieco przyniosły ze sobą klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te świąteczne zapachy o poranku <3 Te kluski musiały obłędnie smakować..i pachnieć ! :)
    Też będę piekła pierniczki. Ale właśnie zobaczyłam, że ciasto robi się dzień wcześniej.. więc jutro upiekę, dzisiaj przygotuję:D

    OdpowiedzUsuń
  4. O podziel się pierniczkami jak upieczesz :D !
    Kocham takie kluchy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. omnom!
    ja pierniczki robię tydzień przed świętami- teraz czasu brak! ;)

    OdpowiedzUsuń