1 grudnia 2013

#121.

sałatka, kabanosy, tosty z masłem

Wczoraj po południu pierwszy raz tej jesieni mogłam podziwiać śnieg :D Co prawda spadł szybko, a rozpuścił się jeszcze szybciej, no ale zawsze to coś. Pyza tylko była lekko niezadowolona, nie chciała wyjść na podwórko i speszyła się gdy ją wypchnęłam za okno *.*

A do zabawy zostałam nominowana przez Natalię:
1. Byłaś kiedyś za granicą? Jeśli tak to gdzie?
Nie byłam. I jakoś niespecjalnie o tym marzę. Czy jestem dziwna? -.-
2. Z jakim przedmiotem w szkole masz największe problemy?
Wiecznie miałam problemy z matematyką. Nienawidziłam jej od pierwszej klasy podstawówki, aż po czwartą klasę technikum, i nie polubię jej nigdy w życiu! To zło.
3. Samotność czy towarzystwo?
Lubię spędzać czas z przyjaciółmi, ale zdecydowanie wolę samotność, być może dlatego, że jestem do tego przyzwyczajona, większość czasu jestem sama w domu.
4. Ulubiona i dająca szczęście liczba?
Nie mam chyba tej szczęśliwej... ale zawsze lubię 4, ot tak sobie, od daty urodzin.
5. Data urodzin?
O no właśnie! 4 listopada :)
6. Typowo świąteczne ciasta u Ciebie w domu?
Piernik, orzechowiec, pierniczki, sernik.
7. Trenujesz/trenowałaś jakąś dyscyplinę sportową?
Niee.
8. Osoba z którą najbardziej się dogadujesz?
Hmmm, czasami jest to mama, czasami chłopak.
9. Jest coś co zostało ci z dzieciństwa? Jakieś przyzwyczajenie, nawyk?
Nie mam pojęcia...
10. Jesteś na coś uczulona?
Nie.
11. Ulubiona świąteczna potrawa?
Piegi z kapustą i grzybami.


Dzisiaj było śniadanie razem, całkiem inna sprawa! Bardzo lubię przygotowywać posiłki tym, którzy umieją to docenić. Takie poranki lubię bardzo! ♥ Wczoraj wieczór w domu, nie ma to jak dobra sałatka, dobry likier śmietankowy, chęci na czekoladę ale niezjedzenie jej gdyż brzuch napakowany cały był sałatką, dobry film i najlepsze towarzystwo. ;)
Do Świąt coraz bliżej!

5 komentarzy:

  1. świetnie razem wyglądacie ;) ja też jestem przyzwyczajona do spędzania większości czasu sama w domu, ale bardzo cenię sobie spotkania z przyjaciółmi ;) ej, skąd wiedziałaś, że mam ostatnio okropną ochotę na kabanosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie razem wyglądacie :* Piękna z Was para !
    Dziękuję za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzura rewelacyjna, wygląda na baaardzo pracochłonną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha piesek boski, ten tęskny wzrok xd

    OdpowiedzUsuń