25 listopada 2013

Tuż pod koniec listopada.

Hej dziewczyny!
Miałam wstawić zdjęcie tuż po urodzinach, ale dopiero teraz ogarnęłam się do napisania nowego posta. Słyszałam, że już napadało w niektórych miejscach trochę śniegu?? Omommomoo. U mnie wiosna za oknem. Chociaż dzisiaj, muszę przyznać, straszny wiatr i słyszę jak wszystko za oknem się przewraca.
No ale wracam do zdjęcia, które miałam dodać. Oto mój urodzinowy torcik. :)

























Nie napracowałam się przed nim zbyt długo bo tylko pięć godzin -,-
A dzisiaj korzystając z okazji, że mam chwilę czasu wolnego postanowiłam upiec jakieś lekkie ciasteczka. Na szczęście miałam banana! Bo nie wiem, czy dzisiaj chciałoby mi się wychodzić do sklepu specjalnie po nie >.< W międzyczasie nie ma to tamto, zajadam się czekoladkami, a i wyciągnęłam już z szafki mój ulubiony mega kubek z Mikołajem ^.^







































































Alalallaaa obiecuje pisać częściej, mam nadzieję, że teraz gdy już zbliżają się święta uda mi się to. Będzie pieczenie pierniczków jak co roku, choinki, kolędy, a potem Sylwester... iii już nie mogę się doczekać ^^
Buziaki, pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz