29 listopada 2013

#120.

owsianka z mandarynką, jagodami i płatkami migdałowymi


Zostałam przez Fate B nominowana do napisania 10 faktów o mnie. Będzie to trochę trudne, gdyż już kiedyś, kiedyś, kiedyś napisałam sama z siebie coś podobnego, o tutaj, było wtedy ich sto. No ale może się nie powtórzą. :)

1. Odkładam pięciozłotówki do pudełka, aby za kilka miesięcy mieć z nich większy pożytek.
2. Uwielbiam pakować prezenty w świąteczny papier, zawiązać wstążeczkę i układać pod choinką. :)
3. Mam słabe włosy. Łamią się, strasznie wypadają i ciężko jest mi je doprowadzić do długości dłuższej niż ramiona. Nad czym ubolewam, a najgorsze jest to, że wydaję dużo na odżywki, szampony, tabletki itp, a nic nie pomaga...
4. Zdecydowanie wolę jak pada śnieg niż deszcz.
5. Obecnie w domu mam problem, bo trzeba podkładać do pieca aby było ciepło, norma.Wcześniej nic mi nie przeszkadzało, ale w momencie gdy dwa lata temu wybuchł pożar, a ja byłam tego świadkiem, coś mi się stanęło i panicznie teraz się boję do niego zbliżać.
6. Nigdy nie piłam herbaty, nie smakowała mi. Dopiero od roku, po operacji, w szpitalu jedyne co dostawałam do picia to herbata i herbata, więc piłam. I do dzisiaj piję codziennie :)
7. Nigdy nie dosładzam owsianki.
8. Naprawdę nie lubię zajmować się moimi paznokciami, nie lubię ich malować, czekać, aż lakier wyschnie, nakładać drugą warstwę, potem gdzieś dotknę przez przypadek i muszę od nowa... denerwuje mnie to. 
9. Może nie szkoduję pieniędzy na ubrania, ale zdecydowanie wolę mieć więcej do jedzenia niż więcej ciuchów *.*
10. Zawsze na moim biurku musi stać coś do picia. Przeważnie jest to sok. Grejpfrutowy, pomarańczowy albo jabłkowy. Akurat dzisiaj mam grejpfrutowy :)

8 komentarzy:

  1. ostatnio dużo zajadam mandarynek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie piłaś herbaty? Wow! Przecież wszyscy piją herbatę:D

    A z tymi pięciozłotówkami to jest fajny pomysł. Za jakiś czas może się uzbierać pokaźna sumka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dodatki !
    Ja nie lubię mandarynek i tylko je bym tu wymieniła na coś innego .
    A ja do tej pory nie lubię herbaty :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kubek :) I tak mandarynkowo - super :) Smacznie bardzo :) Też wolę śnieg niż deszcz. Pieniądze również odkładam ale nie 5 zł :) troszeczkę mniej :) Ale na przysłowiowe "waciki" wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z paznokciami mam tak samo. zawsze brak mi cierpliwości i zanim wyschną, zdążę je trzy razy zepsuć. z reszta, ktoś kto ciągle kręci się w kuchni, zmywa, zagniata ciasto nie jest w stanie utrzymać lakieru dłużej niż jeden dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo z 2, 4 i 7 :D Jak można w ogóle dosładzać owsiankę?

    OdpowiedzUsuń
  7. z tymi 5zł to dobry pomysł ;D

    moje włosy przestały się łamać jak odłożyłam odżywki ;) używam teraz cały czas szamponu Timotei róża jery...coś tam xd

    OdpowiedzUsuń
  8. 2, 3, 4, 9 - pjona! :D
    A z piątakami to świetny pomysł. ;)

    Fajna owsianka. Lubię takie proste smaki. :>

    OdpowiedzUsuń