4 listopada 2013

#116. & happy birthday.



























gofry z nutellą i bananem / cukrem





Na pewno dzień urodzin jest ważniejszy od dnia imienin? No raczej. Czasami mam dość tego, że 29
października każdy składał mi życzenia imieninowe, a za kilka dni znowu życzenia tylko tym razem urodzinowe. Ale mniejsza o to. Mam dwadzieścia dwa lata - całkiem spoko. Szkoda tylko, że jak byłam dzieckiem wyczekiwałam tego dnia i wydawał się taki magiczny, a dzisiaj odczuwam po prostu w nim dzień jak co dzień. 
Moja najwspanialsza siostra podarowała mi najlepszy prezent pod słońcem! Ona zawsze wie co lubię, co mi sprawi radość i co w głębi duszy naprawdę chcę dostać. :) Nawet w Lidlu dorwałam zimowe wersje Ritterek, z których kupiłam tylko dwie. Obie są meeeeega! ♥♥
Dzisiaj spędzam czas w kuchni. Czy to dziwne, że sama dla siebie piekę tort urodzinowy? Przynajmniej będę miała taki jaki mi się podoba, jutro Wam pokażę! Dzisiaj wieczorem będę świętowała hihi ^.^


BUZIACZKI :*

12 komentarzy:

  1. Zimowe wersje już są??!?!?!?!?!?!?!
    Aaaaaaaaaaaaaa muszę je mieć!:))

    Piękny prezent, ta książka za mną chodzi, chodzi, chodzi... ale ostatnio tyle książek chciałabym kupić, co i rusz ktoś, kogo cenie wydaje książkę:)

    Wszystkiego smacznego na dzisiaj i na każdy kolejny dzień w 23 roku Twojego życia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najwspanialszego! Uśmiechów i radości każdego dnia :-))
    Też już mam tą książkę :-) Fantastyczna, prawda? I również miałam to pudełko Ritterek, pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego :) Ciesz się życiem i bierz z niego to co najlepsze :) Prezenty smakowite :) U mnie w śniadaniu właśnie zbłąkała się jedna ritterka - truskawkowo-jogurtowa:). Czas wyruszyć do Lidla po te smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa baw się dziś świetnie :) Te świeczki w gofrach wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!
    Śniadanko genialne :) Same pyszności na zdjęciach..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego :* dużo zdrówka, szczęścia, radości w serduchu i uśmiechu na twarzy :)
    Sto Lat ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat Sto lat ! :)
    Super prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkiego najlepszego! miej cudowny, pyszny i wyjątkowy dzień! (to tylko jeden dzień w roku, trzeba to poczuć ;))
    siostry zawsze robią trafione prezenty, też miałam okazję się o tym przekonać ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat, spełnienia marzeń!! :)
    Świetny prezent, książka wydaje się być interesująca i zapełniona pysznościami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci spełnienia marzeń, by wszystko potoczyło się w twoim życiu tak jak sobie zamarzysz. Maluj własną rzeczywistość i żyj tak, aby każdy dzień wnosił coś pozytywnego i dawał choć odrobinę radości. Przekazuję moje wirtualne życzenia i uściski, trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Happy Birthday! Bdayo.Com was created with one goal in mind to help our users enjoy, celebrate, and remember their birthday! Bdayo allows you to find unlimited amount of Birthday Freebies in your area and offer unique features to help you learn more about that special day!

    OdpowiedzUsuń